smurf78 Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Har boliglån og trenger ny bil. Vet at man kan låne ekstra penger på huslånet til bil, men kan jeg si til banken at det er til bil? Eller må jeg si at det er til oppussing etc? 0 Siter
Gjest Sviggum Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Sist jeg gjorde det sa jeg at det var til bil. Lånte ikke så veldig mye da. 0 Siter
....AV Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Så lenge du har nok sikkerhet i huset, spiller det ingen rolle for banken hva du bruker pengene til, så du kan trygt si det er til bil. Det er ganske vanlig å utvide huslånet for å kjøpe bil. 0 Siter
smurf78 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 Så lenge du har nok sikkerhet i huset, spiller det ingen rolle for banken hva du bruker pengene til, så du kan trygt si det er til bil. Det er ganske vanlig å utvide huslånet for å kjøpe bil. Er det upassende å sende en mail til rådgiveren vår i banken for å høre om mulighetene til billån? Kan ikke dra i banken i arbeidstiden og å ringe i arbeidstiden er også vanskelig. 0 Siter
Gjest loan Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Er det upassende å sende en mail til rådgiveren vår i banken for å høre om mulighetene til billån? Kan ikke dra i banken i arbeidstiden og å ringe i arbeidstiden er også vanskelig. Jeg sendte mail sist jeg ba om lån. Hvorfor skulle det være upassende, egentlig? De ringte meg rett etterpå, og da jeg snakket med dem, ba jeg om at videre kommunikasjon mellom oss måtte skje pr. mail. Har også vanskelig for å ta slike private tlf. i arbeidstiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.