Gå til innhold

kunnskapstest for 5klasse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aliza1365380759
Skrevet

Du... er like smart som en tiåring.

Din score: 100%

Gratulerer! Hadde det eksistert et femteklasse-eksamen hadde du bestått med glans!

Vet ikke om jeg er så veldig stolt da ;)

Skrevet

Du... er like smart som en tiåring.

Din score: 100%

Gratulerer! Hadde det eksistert et femteklasse-eksamen hadde du bestått med glans!

Vet ikke om jeg er så veldig stolt da ;)

Hehe, det er ikke så lenge siden jeg sa til min sønn at det er når man går på skolen man kan mye om ting. Det gjelder nok å være nysgjerrig på det meste videre i livet også. Jeg er ikke ti år lengre, og ting har gått i glemmeboken :) Jeg vet ikke hvor gammel du er, men jo, vær stolt hehe

Aliza1365380759
Skrevet

Hehe, det er ikke så lenge siden jeg sa til min sønn at det er når man går på skolen man kan mye om ting. Det gjelder nok å være nysgjerrig på det meste videre i livet også. Jeg er ikke ti år lengre, og ting har gått i glemmeboken :) Jeg vet ikke hvor gammel du er, men jo, vær stolt hehe

Jeg er 23 år, så er jo ikke sååå lenge siden jeg var 10 år, hehe.. Men jeg går jo på skole ennå, og er en racer i TP og Geni, kanskje det er det som gjør det? ;)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

100%

Burde teste det på en 5. klassing også...

Annonse

Skrevet

Jeg svarer kun på slike forumundersøkelser om tester når jeg har fått gode resultater på testen. Fikk 100% - ved god hjelp av google...*s*

(Alle vet da at drager ikke finnes!)

Skrevet

Jeg svarer kun på slike forumundersøkelser om tester når jeg har fått gode resultater på testen. Fikk 100% - ved god hjelp av google...*s*

Jeg fikk bare 66%, så jeg har ikke tenkt å svare. ;)

Skrevet

Du får poeng for å tørre å vise svakhet!

Jeg trodde forøvrig at månen også var en planet... Hva er månen når den ikke er en planet?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Min mann fikk 77% som jo er bra. ;-) Men han skriver aldri på DOL uansett.

Skrevet

Jeg trodde forøvrig at månen også var en planet... Hva er månen når den ikke er en planet?

Den er en sattelitt! *retter på brillene*

Skrevet

Tusen takk!

Skrevet

haha :) Din luring ;)

Annonse

Skrevet

Jeg fikk 88%. Hvordan kan man få 88% i en test med 10 spørsmål?

Skrevet

Jeg fikk 88%. Hvordan kan man få 88% i en test med 10 spørsmål?

Ja si det..det var et glupt spørsmål ;) burde det ikke vært 90% da?

Skrevet

Ja si det..det var et glupt spørsmål ;) burde det ikke vært 90% da?

Jo, det burde vel det....

Skrevet

Jeg fikk 77 %, og er ifølge testen like smart som en 4.klassing. Ehmmm.

Skrevet

Jeg fikk 77 %, og er ifølge testen like smart som en 4.klassing. Ehmmm.

Jeg synes spørsmålene er noe snåle med tanke på en ti åring. Men det er nå så, min ungdom tok testen og fikk 55%, men han er ganske smart på det meste ellers.

Skrevet

Den er en måne.

Jeg fikk 88%...

Skrevet

Jeg fikk stavefeil på "sattelitt" forrige gang jeg prøvde en slik test. Men da er det altså slik sattelitt staves?

*venter på bifall fra frøken*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...