Gjest munnskyll Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Det går reklame for Listerine munnskyll på tv om dagen og der "eksploderer" det i munnen på han som bruker middelet. Jeg ble anbefalt det på apoteket, men synes det er altfor sterkt. Greier knapt å skylle i 10 sekunder, og ettersmaken er ubeskrivelig(helt jævli). Noen som har prøvd det? 0 Siter
Elis31 Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Tannlegesekretæren anbefalte å vanne ut fordi det er sterkt. Men det reduserer muligens virkningen. Jeg vanner det derfor ut og tar heller fluortabletter i tillegg. Men kanskje man smøre det på tennene med en Q-tips, etter å ha skylt hele munnen med utvannet dose. 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Jeg syns også det er altfor sterkt. Føler at det svir i munnen. 0 Siter
Gjest auaaaaaaaa Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 ja fatter ikke hvorfor smaken må være så sterkt, blir jo helt sår i kjeften. Samme blir jeg av det skyllemiddelet de har i butikken, husker ikke hva d heter, men. Spez den som sku være for sensitivt tannkjøtt, den sved jo ekstra mye! Foretrekker da heller den vanlige fluorskyllegreia de har på apoteket, med eller uten smak. 0 Siter
illuminatum Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Bruker det hver dag og er kjempefornøyd. 0 Siter
flowy Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Ja, jeg fikk blemmer i munnen. Helt jævlig! 0 Siter
Hekta Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 I begynnelsen syntes jeg og at listerine var meget sterkt for munnen. Men etter en stund ble munnen min vant med det. Totalt sett meget fornøyd med listerine :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Ja, jeg fikk det anbefalt av min tannlege i høst, og bruker det litt uregelmessig. Syntes det var fryktelig sterkt de første gangene, men nå synes jeg det er friskt og godt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.