Gjest må bare spørre jeg... Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 poster det her hvor det er størst mulighet for svar jeg.... :-) lurer egentlig bare på hva tegn på eggløsning kan være jeg.. altsa,kan man på noen måte kjenne når man har EL? skikkert skikkelig teit sp.mål,men.... :-) 0 Siter
Gjest Vannfrukt Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Jeg pleier å kjenne det som smerter i underlivet - som er konsentrert enten på høyre eller venstre side, avhengig av hvilken eggstokk som slipper egg. De fleste får også forandret utflod i dagene før. 0 Siter
Gjest hmmmmmmssssss Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 At man blir ekstra kåt? Du ser kanskje mer på menn? Hvis du kjenner nedentil vil du kjenne at livmortappen er mer åpen og slimet er annerledes. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har aldri hatt noen spesielle tegn på EL.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.