Gå til innhold

Hva hjelper mot cellulitene?

Gjest fått penger til eget bruk

Anbefalte innlegg

Gjest fått penger til eget bruk
Skrevet

Jeg har fått penger til å bruke på bare meg selv. Og er det noe jeg trenger, er det å gjøre noe med cellulitene jeg har over hele kroppen. Drømmen er å kunne gå med kortermet t-skjorte til sommeren, slik armene ser ut nå, bruker jeg bare lange ermer! Jeg har celluliter på leggene, lårene, armene - ja - alt jeg kunne ha vist fram gjennom en solrik sommer. Det er kjedelig aldri å føle seg vel i badedrakt eller korte ermer!

Men - hva er det som hjelper mot celluliter? Jeg har slått opp på shapemassage på google, og det ser jo ok ut? Det skal også finnes en form for ultralyd som hjelper mot celluliter? I tillegg til kosthold og vann og trening.

Jeg trenger hjelp. Har noen her gjort gode erfaringer med noe som faktisk hjelper?

Skrevet

Cellulitter er det lite å gjøre med. Hvis du smører deg inn med vanlig body lotion så vil det hjelpe litt, dvs av massasjen du får når du smører deg.

Ellers så er det jo slik du sier med kosthold og trening :-)

Noe vidunderkrem finnes desverre ikke :((

Skrevet

Styrketrening, vann og massasje med hampvott (det kan du gjøre hjemme på badet).

Skrevet

En ting som hjelper mot _alt_ er å se frisk og brun ut. Hvis du trener, og i tillegg tåler litt solarium, eller selvbrunende krem... Og kler deg i friske farger som passer til akkurat deg, enten det er gult eller fiolett, og gjerne litt løse gevanter, så er det _det_ man ser, og ikke cellulitter ol. Så jeg tror bare du må øve deg i å skifte fokus, og heve deg over cellulittene. Gå på dansekurs og få selvtillit eller hva som nå hjelper akkurat din kroppslige glede og selvtillit. Å skjule seg er ingen løsning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...