Gå til innhold

test.kjenner du norge?

Anbefalte innlegg

Aliza1365380759
Skrevet

7 av 10 her også, men den var vanskelig synes jeg! Er litt dårlig på geografi.. :P

Kåre Kruttlapp
Skrevet

5 av 10 mulige! Men slike luft fotos er vanskelige da! Ikke så ofte jeg er ute å flyr i pent vær! "ler"

Skrevet

Artig med sånne tester! Jeg fikk 9 av 10 rette :-) Var veldig usikker på de øyene utenfor Oslo - og tok feil der. Var også usikker på hva som lå hvor av Karasjok og Kauokeino - men der ble det rett.

Gjest best wishes
Skrevet

jeg fikk 8 av 10. utrolig! enten så har jeg hatt utrolig flaks, eller så er jeg bedre på geografi enn jeg trodde.

Skrevet

5 av 10 mulige! Men slike luft fotos er vanskelige da! Ikke så ofte jeg er ute å flyr i pent vær! "ler"

Og jeg da, jeg har aldri flydd! Slå den du.... hehe

Skrevet

Artig med sånne tester! Jeg fikk 9 av 10 rette :-) Var veldig usikker på de øyene utenfor Oslo - og tok feil der. Var også usikker på hva som lå hvor av Karasjok og Kauokeino - men der ble det rett.

Jøss, har du reist mye du da?

Skrevet

9 av 10, bommet på øya i Oslofjorden.

*fornøyd*

Supert!

Skrevet

jeg fikk 8 av 10. utrolig! enten så har jeg hatt utrolig flaks, eller så er jeg bedre på geografi enn jeg trodde.

Samme tenkte jeg om meg selv ;)

Skrevet

Jeg fikk 9 av 10! :-) Og jeg som er så dårlig på geografi. Bomma på øya i Oslofjorden.

Skrevet

7 av 10 her også, men den var vanskelig synes jeg! Er litt dårlig på geografi.. :P

me to...

Skrevet

Jeg fikk også 7 av 10.

se det ja like flink som meg :)

Skrevet

Jeg fikk 9 av 10! :-) Og jeg som er så dårlig på geografi. Bomma på øya i Oslofjorden.

superflink. Det ser ut til at den øya er et problem for endel av oss.

Skrevet

Nei - men jeg har ganske god oversikt over Norge, tror jeg da. Nå skal jeg få mannen min til å ta testen - han er flinkere enn meg, men jeg vedder på at han også bommer på de øyene i Oslofjorden ;-)

Skrevet

Forsnydens! Han klarte jammen meg å få alle 10 riktige!!!!!!

Skrevet

Forsnydens! Han klarte jammen meg å få alle 10 riktige!!!!!!

Næmen!!!!! tenker han er stolt :) :)

AneM1365380603
Skrevet

se det ja like flink som meg :)

Ja, sant, men jeg hadde flaks på et par av spørsmålene. Spesielt på den øya i Oslofjorden ;)

Gjest best wishes
Skrevet

Samme tenkte jeg om meg selv ;)

Jeg tror at hvis jeg skulle satt et stedsnavn på kartet uten alternativer,så hadde resultatet blitt noe helt annet. Nå fikk man jo mange hint ut fra alternativene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...