Gå til innhold

test.kjenner du norge?

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

7 av 10 rett. Men dette overrasket meg. For mye ble ren gjetting.

Gjest Lizzenja
Skrevet

8 av 10! Det hadde jeg virkelig ikke trodd. Det var litt gjetting ;-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg tror at hvis jeg skulle satt et stedsnavn på kartet uten alternativer,så hadde resultatet blitt noe helt annet. Nå fikk man jo mange hint ut fra alternativene.

Helt enig!

Gjest og ikke er jeg norsk en gang...
Skrevet

8 av 10

Skrevet

Næmen!!!!! tenker han er stolt :) :)

Ja, han var jo litt stolt da... Men han er veldig interessert i kart og geografi, så det var jo egentlig ikke så overraskende....

Men du spurte om jeg har reist mye - jeg har reist litt, pluss at jeg gjennom jobben må ha ganske god oversikt over landet - har kontakt med velidg mange over hele landet.

Skrevet

Jeg tror at hvis jeg skulle satt et stedsnavn på kartet uten alternativer,så hadde resultatet blitt noe helt annet. Nå fikk man jo mange hint ut fra alternativene.

ja enig i det.

Skrevet

Ja, han var jo litt stolt da... Men han er veldig interessert i kart og geografi, så det var jo egentlig ikke så overraskende....

Men du spurte om jeg har reist mye - jeg har reist litt, pluss at jeg gjennom jobben må ha ganske god oversikt over landet - har kontakt med velidg mange over hele landet.

Fint å ta med seg :)

candyqueen_83
Skrevet

Og jeg da, jeg har aldri flydd! Slå den du.... hehe

Ikke jeg heller :P

Skrevet

Jeg fikk 9 av 10! :-) Og jeg som er så dårlig på geografi. Bomma på øya i Oslofjorden.

Dette var det eneste sprøsmålet jeg også bommet på.

Skrevet

''Veldig bra

Du fikk 9 av totalt 10 poeng

Dette er imponerende. Du har kontroll på det meste innen norgesgeografi''

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...