Gå til innhold

erfaringer med tannlegehøyskolen i oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg hadde tenkt å sette meg på en venteliste der,så jeg kunne få en tannlegesjekk litt billigere.

Men da jeg ringte dit, sa dem at de ikke tok hva som helst av pasienter. jeg måtte være "spesiell" og kun en fylling var ikke nok.

nå skal jeg bare sjekke tennene og fjerne masse tannstein, men er ikke det lærerikt nok for studentene?

Må jeg ha dobbelt tannsett og ti fyllinger for å komme inn der?

har dere normale tenner, dere som har sluppet innenfor?

*litt snurt*

Skrevet

Hehe måtte smile litt av *litt snurt* der. Du skal jo heller være glad for at du ikke har masse tannproblematikk, som virkelig ville kostet kroner uansett hvor det skulle fikses :)

Ja, de tar meg bekjent bare litt mer kompliserte tilfeller der enn vanlig sjekk av tennene.

Så du er en nok ikke en av de som vil bli prioritert der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...