Gå til innhold

HJELP med Muskelsmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har hatt vondt i brystkassen i ca 2 år.

har i denne perioden vært hos utallige leger og sjekket nesten hva det skal være. hjerte har vært min største bekymring, men etter at 5 forskjellige leger sier at det er ikke dette som er problemet prøver jeg å høre på de. Like forbannet sitter jeg igjen her og har vondt i brystet uten at noen kan gi meg noe svar eller hjelp.

har hatt 25 kirobehandlonger, 12 akupunktur men ingenting ser ut til å ta dette problemet.

trodde en stund at jeg hadde underkrudd på vitaminer, men blodprøven som sist ble tatt fortalte at alt var ok..

finnes det noen der ute som har forslag til behandling som virker???

Fortsetter under...

Skrevet

Prøv en psykolog.

Vel takker for dustette svar:(

du mener at dette sitter i hode?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er en kjennsgjerning at muskelsmerter ofte forårsakes av psykiske problemer som f.eks depresjoner. Man kan ikke avskrive alle muskelsmerter på denne måten selvsagt, men når ingen finner noe konkret er nok psyken nærliggende å ty til som forklaring.

Skrevet

Alle har vel et hode. Forhåpentligvis sitter det både klokskap og følelser der.

Skrevet

Synd du oppfattet det som dustete. ChiengMai sier omtrent akkurat det jeg hadde tenkt å si.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...