Hugmee Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Hvordan pass må man ha for å kunne reise til USA? Evt.visum? Har et pass fra 2004 og vet ikke hva jeg skal se etter. 0 Siter
mrxx Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Du må ha et maskinlesbart pass, gå til politiet og bestill det. Så langt jeg vet så er det ikke nødvendig med visum lenger, for 25 år siden var det nødvendig. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Som mrxx sier - maskinlesbart, eller elektronisk pass. Om jeg ikke husker helt feil - så er det pass med strekkode? Og jeg tror 2004-passene er såpass nye, men det er jo bare å ringe politiet og spørre. 02800 er telefonnummeret 0 Siter
Hugmee Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 Som mrxx sier - maskinlesbart, eller elektronisk pass. Om jeg ikke husker helt feil - så er det pass med strekkode? Og jeg tror 2004-passene er såpass nye, men det er jo bare å ringe politiet og spørre. 02800 er telefonnummeret Jeg har ikke noen strekkode inni passet. Men det er en lang remse med tall og bokstaver nederst på siden med bilde. Tror jeg går innom politiet en dag og hører. Takk for svar! 0 Siter
Hugmee Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 Du må ha et maskinlesbart pass, gå til politiet og bestill det. Så langt jeg vet så er det ikke nødvendig med visum lenger, for 25 år siden var det nødvendig. Trodde man kunne ha visum hvis passet ikke var av den rette typen? Men nå har jo prisen på pass gått ned så kanskje like greit å kjøpe nytt om jeg trenger det... Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.