Gjest Silver Fairy Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 dae·mon: Computer Science A program or process that sits idly in the background until it is invoked to perform its task. 0 Siter
adelie Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 dae·mon: Computer Science A program or process that sits idly in the background until it is invoked to perform its task. Takk Og jeg som trodde det var en slags demon som hoppet frem... Uten at jeg noensinne har realitetsbehandlet det - før nå 0 Siter
GoodTimes Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Takk Og jeg som trodde det var en slags demon som hoppet frem... Uten at jeg noensinne har realitetsbehandlet det - før nå Daemon hører til i den greske gudeverdenen - og utganspunkteter er demon som i djevel- altså ondsinnet. Men kan ha både god og onde sider. (Man kan google dette.) Silver Fairys sitat er selvsagt rett, men navnet er nok valgt med omhu. Daemon'en knyttet bånd mellom gudeverdenen og menneskene. 0 Siter
adelie Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 Daemon hører til i den greske gudeverdenen - og utganspunkteter er demon som i djevel- altså ondsinnet. Men kan ha både god og onde sider. (Man kan google dette.) Silver Fairys sitat er selvsagt rett, men navnet er nok valgt med omhu. Daemon'en knyttet bånd mellom gudeverdenen og menneskene. Interessant. Og man kan uttale det enten som demon eller daemon! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.