Gå til innhold

Juhu! Vinterferie på oss likevel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde egentlig bestemt oss for å bli hjemme denne uka og jobbe, siden vi måtte ta mye fri fra jobb i forbindelse med dødsfall og begravelse til min svigerfar. Ungene hang med nebbet da vi sa at det ble SFO som vanlig og ikke noe slalåm...

Men vi har ombestemt oss. Har nettopp fått napp på en liten leilighet i nærheten av Hovden - så da blir det minst to dager med slalåm + skigåing likevel !!!!!

Juhu!!!!!!

Fortsetter under...

Skrevet

For en glede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja nå ble jeg glad på deres vegne. Ser glatt for meg ungenes reaksjon her hehe. Var det dem du lurte på å spørre om å få leie av? Når tid drar dere da?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Så kjekt :o) Dere har godt av en koselig stund sammen etter påkjenningene dere hadde med begravelsen.

Selv hadde vi planer, lillesøster er her, og vi skulle brenne bål, gå og bowle, spise ute osv. Dessverre må jeg inn på Riksen i morgen, så da blir det lite slikt siden sambo jobber lange dager. Har fylt opp skap og skuffer og DVD-hylla til lillesøster og guttungen, så jeg håper de får det koselig allikevel.

God tur :o)

Skrevet

For en glede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja nå ble jeg glad på deres vegne. Ser glatt for meg ungenes reaksjon her hehe. Var det dem du lurte på å spørre om å få leie av? Når tid drar dere da?

Nei, det var ikke vennene våre - vi synes ikke vi kan spørre dem. Dette var noen som hadde lagt ut annonse på finn.no - men det viste seg at vi kjente litt til hverandre....

Vi reiser på torsdag. vet ikke helt om vi skal jobbe noen timer først, eller om vi drar allerede på formiddagen. Ser for meg at det blir en liten kveldstur på langrenn torsdag kveld i lysløypa, to dager slalåm, og så langrenn på Bykle på søndag, før vi reiser nedover igjen.

Værvarselet ser litt dårlig ut - det er jo litt kjipt - blir ekstremt mange folk i trekkene hvis ikke stolheisene går....

Men vi får håper at været blir noe bedre enn de melder! Litt ferie blir det uansett!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1203338338' post='3808220]

Så kjekt :o) Dere har godt av en koselig stund sammen etter påkjenningene dere hadde med begravelsen.

Selv hadde vi planer, lillesøster er her, og vi skulle brenne bål, gå og bowle, spise ute osv. Dessverre må jeg inn på Riksen i morgen, så da blir det lite slikt siden sambo jobber lange dager. Har fylt opp skap og skuffer og DVD-hylla til lillesøster og guttungen, så jeg håper de får det koselig allikevel.

God tur :o)

Uff - lykke til med oppholdet der! Håper det ordner seg med trådløst internett, og at alt går som det skal, det du skal gjøre der, mener jeg.

Skrevet

Nei, det var ikke vennene våre - vi synes ikke vi kan spørre dem. Dette var noen som hadde lagt ut annonse på finn.no - men det viste seg at vi kjente litt til hverandre....

Vi reiser på torsdag. vet ikke helt om vi skal jobbe noen timer først, eller om vi drar allerede på formiddagen. Ser for meg at det blir en liten kveldstur på langrenn torsdag kveld i lysløypa, to dager slalåm, og så langrenn på Bykle på søndag, før vi reiser nedover igjen.

Værvarselet ser litt dårlig ut - det er jo litt kjipt - blir ekstremt mange folk i trekkene hvis ikke stolheisene går....

Men vi får håper at været blir noe bedre enn de melder! Litt ferie blir det uansett!

Været endrer seg fra dag til dag på meldingene, så det er bare å krysse fingrene :) Ja, da får dere en velfortjent ferie :) Dra tidlig torsdag om du kan ta fri. Det ordner seg for snille jenter :)

Annonse

Skrevet

Uff - lykke til med oppholdet der! Håper det ordner seg med trådløst internett, og at alt går som det skal, det du skal gjøre der, mener jeg.

Takk. Oppholdet går nok fint, det er ikke første gang for å si det slik ;o) Jeg har et tettpakket program denne gangen, og det er litt greitt, for da går dagene så mye fortere.

Så får jeg ta med meg guttungen og lillesøster på noe moro en annen gang. Hun er forresten en dyktig slålomgåer, og suser i de samme bakker som dere gjør fra tid til annen.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1203340877' post='3808242]

Takk. Oppholdet går nok fint, det er ikke første gang for å si det slik ;o) Jeg har et tettpakket program denne gangen, og det er litt greitt, for da går dagene så mye fortere.

Så får jeg ta med meg guttungen og lillesøster på noe moro en annen gang. Hun er forresten en dyktig slålomgåer, og suser i de samme bakker som dere gjør fra tid til annen.

Hvis du vil ha besøk får du ringe. Du har nummeret mitt ;o)

Skrevet

Det var nok velfortjent for dere alle :0)

God tur, og kos dere masse, blir nok mye folk på Hovden denne uka! :0)

Skrevet

Hvis du vil ha besøk får du ringe. Du har nummeret mitt ;o)

Jeg gir en lyd jeg. Men jeg håper jo at jeg får sust hjem igjen så kjapt som mulig. Har den svarte samvittigheten ovenfor lillesøster som kommer helt hit på besøk, og så drar jeg.

Skrevet

God tur! Her er vinterferien over... Vi hadde en uke med strålende påskevær:o)

Skrevet

Kos dere! :)

Takk for det! Været ser dessverre sårlig ut, med rundt null grader og vind..... Men vi kommer oss sikkert ut en god del likevel!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...