Gå til innhold

Teknologien blir bare bedre å bedre :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dag klaget Otto til en venn:"Albuen min gjør skikkelig vondt,jeg tror jeg bestiller time hos legen".

Vennen svarte:"Ikke gjør det,for på apoteket har de fått en datamaskin som kan stille diagnoser kjappere og billigere enn legen.Bare lever en urinprøve og du får svar straks hva som feiler.Og det koster bare kr.100. Otto tenkte at han hadde jo intet å tape så han fyllte et glass og gikk til apoteket,la på kr.100 og helte urinen på maskinen.

Maskinen startet opp med lyder og blinkende lys.Om litt kom svaret: Du har tennisalbu.Dynk armen i varmt vann.Unngå tunge løft.Den vil bli bedre om 2 uker.

Otto funderte litt over denne nye teknologien som ville revolusjonere legevitenskapen. Han lurte på om den kunne lures og bestemte seg for å prøve.

Han blandet sammen vann fra kranen med en urinprøve fra hunden sin,kona og datteren. Som prikken over i-en onanerte han til slutt i glasset.

Neste dag gikk han til apoteket,helte blandingen i maskinen og la på 100 kroner.Etter en liten stund skriver maskinen ut følgende melding:

Vannet i kranen din er for hardt,skaff deg en vannmykner. Hunden din har ormer.Gi den vitaminer. Datteren din bruker kokain.Sett henne på rehabilitering.Kona di er gravid med tvillinger.De er ikke dine så skaff deg en advokat.Og om du ikke slutter å runke vil tennisalbuen din aldri bli bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...