Tyroll Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Hvem har det beste rådet for å få bort stearin på juledukene? Jeg har prøvd alt som finnes, men vil ikke skryte av resultatet akkurat. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Strykejern med fks. tørkepapir/dasspapir i mellom, det funker bra her ihvertfall. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Strykejern med fks. tørkepapir/dasspapir i mellom, det funker bra her ihvertfall. .-) Ja, det funket her også. Måtte gjøre det i stillhet-for ingen trodde på rådet jeg hadde lest en eller annet sted. De mente jeg ville ødelegge strykejernet... 0 Siter
Tyroll Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 .-) Ja, det funket her også. Måtte gjøre det i stillhet-for ingen trodde på rådet jeg hadde lest en eller annet sted. De mente jeg ville ødelegge strykejernet... ja det spørs om dere tar plagget med en gang da, jeg gjør ikke det alltid... 0 Siter
adelie Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Var tråd om det for en eller to (eller tre) sider siden. Og til sjøstjerna: man ødelegger ikke stykejernet, man er så fornuftig at man tar papir mellom stearinen og strykejernet også.. 0 Siter
fiskerinnen Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 ja det spørs om dere tar plagget med en gang da, jeg gjør ikke det alltid... Det har ikke noe å si for stearinen har jo stivnet uansett om du tar det med det samme eller uka etter . Husk bare å legg papiret mellom for det er det stearinen trekker seg inn i ellers stryker du det bare utover . På noen stoffer blir der sittende igjen en fettflekk uansett hva du gjør . 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 .-) Ja, det funket her også. Måtte gjøre det i stillhet-for ingen trodde på rådet jeg hadde lest en eller annet sted. De mente jeg ville ødelegge strykejernet... Det mente de vel... Nei, her er det endelig ett kjerrinråd som virkelig funker. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 .-) Ja, det funket her også. Måtte gjøre det i stillhet-for ingen trodde på rådet jeg hadde lest en eller annet sted. De mente jeg ville ødelegge strykejernet... Det mente de vel... Nei, her er det endelig ett kjerrinråd som virkelig funker. 0 Siter
Tyroll Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Skrevet 19. februar 2008 Det har ikke noe å si for stearinen har jo stivnet uansett om du tar det med det samme eller uka etter . Husk bare å legg papiret mellom for det er det stearinen trekker seg inn i ellers stryker du det bare utover . På noen stoffer blir der sittende igjen en fettflekk uansett hva du gjør . ja det var akkurat den fettflekken jeg tenkte på. Selve stearinen går jo bort, men det hjelper jo ikke hvis duken er ødelagt av en gjenværende flekk..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.