Gå til innhold

stearinflekkene etter julen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem har det beste rådet for å få bort stearin på juledukene? Jeg har prøvd alt som finnes, men vil ikke skryte av resultatet akkurat.

Skrevet

Strykejern med fks. tørkepapir/dasspapir i mellom, det funker bra her ihvertfall.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Strykejern med fks. tørkepapir/dasspapir i mellom, det funker bra her ihvertfall.

.-)

Ja, det funket her også. Måtte gjøre det i stillhet-for ingen trodde på rådet jeg hadde lest en eller annet sted. De mente jeg ville ødelegge strykejernet...

Skrevet

.-)

Ja, det funket her også. Måtte gjøre det i stillhet-for ingen trodde på rådet jeg hadde lest en eller annet sted. De mente jeg ville ødelegge strykejernet...

ja det spørs om dere tar plagget med en gang da, jeg gjør ikke det alltid...

Skrevet

Var tråd om det for en eller to (eller tre) sider siden.

Og til sjøstjerna: man ødelegger ikke stykejernet, man er så fornuftig at man tar papir mellom stearinen og strykejernet også.. :)

Skrevet

ja det spørs om dere tar plagget med en gang da, jeg gjør ikke det alltid...

Det har ikke noe å si for stearinen har jo stivnet uansett om du tar det med det samme eller uka etter . Husk bare å legg papiret mellom for det er det stearinen trekker seg inn i ellers stryker du det bare utover . På noen stoffer blir der sittende igjen en fettflekk uansett hva du gjør .

Skrevet

.-)

Det mente de vel...:)

Nei, her er det endelig ett kjerrinråd som virkelig funker.

Skrevet

.-)

Det mente de vel...:)

Nei, her er det endelig ett kjerrinråd som virkelig funker.

Skrevet

Det har ikke noe å si for stearinen har jo stivnet uansett om du tar det med det samme eller uka etter . Husk bare å legg papiret mellom for det er det stearinen trekker seg inn i ellers stryker du det bare utover . På noen stoffer blir der sittende igjen en fettflekk uansett hva du gjør .

ja det var akkurat den fettflekken jeg tenkte på. Selve stearinen går jo bort, men det hjelper jo ikke hvis duken er ødelagt av en gjenværende flekk.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...