Gå til innhold

Toppløs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns faktisk ikke det er fint verken på strand eller i basseng. Jeg syns det er penest med toppen på.

Men det blir ikke pene skiller med toppen på ute ;0)

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

7

• trollemor;o)

6

• adelie

5

• fei1365380229

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes alle som ønsker det bør få lov til å bade toppløs, enten det er i basseng eller ute. Men jeg tviler på at det ville bli særlig mange toppløse å se innendørs. Bruker ikke de aller fleste hel badedrakt i bassenget, da?

På stranden soler jeg meg nesten alltid toppløs, men som regel tar jeg på meg overdel når jeg skal ut i vannet. Egentlig ganske bakvendt, men jeg er litt sjenert under vassing ut i og opp av vannet.

Noen hadde badedrakt og noen hadde bikini.

Heldigvis ;0)

Skrevet

Herregud. Kan de ikke ta opp virkelig likestilling istedet for å henge seg opp i noe så idiotisk?!

Jeg innrømmer glatt at jeg sporenstreks dropper å gå i alt som heter svømmehall dersom det blir sånn at alle damer vifter fritt med puppene. Hvorfor er det ingenting som skal være privat lenger!?

He,he, helt enig med deg!

Skrevet

Slipp fangene fri, det er vår ;0)

Kjempe deilig ute i dag!

Deilig å kunne sette dører og vinduer opp, uten å fryse ihjel...

Nå er det ikke lenge før jeg står på hodet i hagen! :0)

Naboen satt ute i t-skjorte og shorts :) Ja jeg har sett folk som har begynt med raking, koselig :)

Skrevet

Naboen satt ute i t-skjorte og shorts :) Ja jeg har sett folk som har begynt med raking, koselig :)

Var ute å tittet litt på plenen, men var forsatt for vått til å rake...

Feide litt å gården heller! Utrolig mye gris etter vinteren...

Skrevet

spøkelser kaller jeg dem da ;)

He,he, det passet jo fint! :0)

Vi liker ikke spøkelser.. ;0)

Skrevet

Jeg synes heller ikke det er diskriminering.

Ute i det fri, bør man kunne gå som man vil.

Ingenting er som å gå naken om sommeren :0)

Nei det har du rett i. Og det er søren meg alt for lenge siden jeg har gjort. Får nesten skrive det opp i kalenderen :) Som du skjønner har jeg ikke hytte der jeg pleier å kunne tusle rundt i naturens drakt.

(hvor søren får man lov å gå naken da...??)

Skrevet

Nei det har du rett i. Og det er søren meg alt for lenge siden jeg har gjort. Får nesten skrive det opp i kalenderen :) Som du skjønner har jeg ikke hytte der jeg pleier å kunne tusle rundt i naturens drakt.

(hvor søren får man lov å gå naken da...??)

"hvor søren får man lov å gå naken da...??"

Finnes jo nudist strender, men der tør ikke jeg gå..

Går naken heime jeg...Men så bor jeg på toppen,så ikke alle som kan se..Er vel en nabo som kan se ned på meg, men har han ikke sett lignende f ør, er det jaggu på tide ;0)

Du får ta deg en tur langt inne på heia, ;0)

Skrevet

Er denne likestillinga vett du ;0)

Akkurat det er å gå litt langt syns eg.

Men akkurat det å gå med puppene løse har de jo gjort i Afrika i alle år, så på det området så ligger de foran oss angående likestilling.

Skrevet

Nei. Akkurat nå er det 13 i skyggen og 20 i sola. Fikk besøk av nabo, koselig. Så da har jeg sittet ute i 2,5 timer ca. Men jeg forstår at du tviler, det er langt fra normalt på denne årstiden.

Her er det kaldt, grått og surt ute.

21 minusgrader og regn!

Skrevet

Jeg synes heller ikke det er diskriminering.

Ute i det fri, bør man kunne gå som man vil.

Ingenting er som å gå naken om sommeren :0)

''Ingenting er som å gå naken om sommeren :0)''

Og det er heldigvis strengt forbudt!

Skrevet

Her er det kaldt, grått og surt ute.

21 minusgrader og regn!

Javisst ;)

Skrevet

Herregud. Kan de ikke ta opp virkelig likestilling istedet for å henge seg opp i noe så idiotisk?!

Jeg innrømmer glatt at jeg sporenstreks dropper å gå i alt som heter svømmehall dersom det blir sånn at alle damer vifter fritt med puppene. Hvorfor er det ingenting som skal være privat lenger!?

Helt enig.

Skrevet

Akkurat det er å gå litt langt syns eg.

Men akkurat det å gå med puppene løse har de jo gjort i Afrika i alle år, så på det området så ligger de foran oss angående likestilling.

He,he, det er sant!

Men så lange pupper som de har, vil jeg heller gå med bh ;0)

Skrevet

''Ingenting er som å gå naken om sommeren :0)''

Og det er heldigvis strengt forbudt!

Er det vel ikke!

Kanskje på offentlig strender, men ikke hjemme hos seg selv eller i skogen fks.

Finnes jo nudist strender, og der er det hvertfall lov :0)

Skrevet

Jeg beholder nok toppen på, men jeg ser ikke bort ifra at det om, la oss si 20 år, er like normalt å vise puppene som det er å vise feks knærne.

Skrevet

Har du kjent hvilken temperatur vi har i dag? Helt utrolig fantastisk! Jeg satt ute med genser på meg, sola steiker såpass at jeg begynte å svette der jeg satt. Tenk 25 grader!!!!!!!!! Hvilken glede :) Nesten så man kunne sittet toppløs ;)

25 grader? Hvor bor du? Her er det 6 grader og pissregn:o(

Skrevet

Var ute å tittet litt på plenen, men var forsatt for vått til å rake...

Feide litt å gården heller! Utrolig mye gris etter vinteren...

Vinteren er nok ikke ferdig;o) Det kommer nok flere snøfall enda.

Skrevet

He,he, det er sant!

Men så lange pupper som de har, vil jeg heller gå med bh ;0)

Ja de har veeldig lange (og flate) pupper, lurer på om alle har sånne pupper der?

Skrevet

Vinteren er nok ikke ferdig;o) Det kommer nok flere snøfall enda.

Hysj på deg nå... ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...