Gå til innhold

Toppløs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vel ikke!

Kanskje på offentlig strender, men ikke hjemme hos seg selv eller i skogen fks.

Finnes jo nudist strender, og der er det hvertfall lov :0)

Finnes det nudistskoger også?

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

7

• trollemor;o)

6

• adelie

5

• fei1365380229

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hysj på deg nå... ;0)

Tenkte bare jeg skulle få deg ned på jorda igjen;o)

Skrevet

Ja de har veeldig lange (og flate) pupper, lurer på om alle har sånne pupper der?

Alle jeg har set..Men nå har ikke jeg sett så mange da..

Men er jo ikke rart de blir lange heller da..De får jo endel unger,(gjør de ikke?) og de brystene får jo aldri noe støtte...

Stakkars damer..

Skrevet

Er det vel ikke!

Kanskje på offentlig strender, men ikke hjemme hos seg selv eller i skogen fks.

Finnes jo nudist strender, og der er det hvertfall lov :0)

Joda det er forbudt i skogen også.

Men ikkje hjemme hos seg sjøl og på nudiststrender som du sier, men eg tror ikkje det finnes så veldig mange nudiststrender i landet enda.

Eg vet bare om Huk utenfor Oslo.

Skrevet

Finnes det nudistskoger også?

He, he, ikke vet jeg...Men tviler på man får bot om man tar et naken bad..

Skrevet

Men ikkje hjemme hos seg sjøl og på nudiststrender som du sier, men eg tror ikkje det finnes så veldig mange nudiststrender i landet enda.

Jeg vet ikke, jeg har aldri, og kommer aldri til å gå på en nudist strand...

Men å bade naken i skogen, det kommer jeg til å forsette med.

Tror ikke politiet hadde reagert så voldsomt..He,he..

Skrevet

Tenkte bare jeg skulle få deg ned på jorda igjen;o)

* sukk *

Vi vil ha vår nå.... :0)

Skrevet

Jeg beholder nok toppen på, men jeg ser ikke bort ifra at det om, la oss si 20 år, er like normalt å vise puppene som det er å vise feks knærne.

He, he, mulig det!

Men jeg syns ikke så voldsomt om det..

Skrevet

Jeg vet ikke, jeg har aldri, og kommer aldri til å gå på en nudist strand...

Men å bade naken i skogen, det kommer jeg til å forsette med.

Tror ikke politiet hadde reagert så voldsomt..He,he..

Nei de hadde vel ikkje reagert så voldsomt, men de hadde kanskje eregert litt..:)

Skrevet

Nei de hadde vel ikkje reagert så voldsomt, men de hadde kanskje eregert litt..:)

* LOL *

Skrevet

Rein idioti,

synes

:0)

De har nok lite å bry seg om for tiden...

Skrevet

25 grader? Hvor bor du? Her er det 6 grader og pissregn:o(

Nær kristiansand :)

fei1365380229
Skrevet

Men det blir ikke pene skiller med toppen på ute ;0)

Det driter jeg egentlig i. Det er bare mannen min som skal se det, og så kroppsfiksert er han ikke :-)

Skrevet

Det driter jeg egentlig i. Det er bare mannen min som skal se det, og så kroppsfiksert er han ikke :-)

De synes hvertfall i halvmørkett ;0)

Skrevet

Hjelpe meg så dustete.

Hva med min rett til å kose meg i svømmehallen uten å bli påtvunget andres nakenhet? Enig med Lillemus; hvis jeg må forholde meg til puppene til gud og hvermann i svømmehallen holder jeg meg heller hjemme!

Skrevet

Hjelpe meg så dustete.

Hva med min rett til å kose meg i svømmehallen uten å bli påtvunget andres nakenhet? Enig med Lillemus; hvis jeg må forholde meg til puppene til gud og hvermann i svømmehallen holder jeg meg heller hjemme!

Veldig enig! Meget misforstått rettighetsoppfatning når den enkeltes behov for å eksponere seg skal gå foran fellesskapets behov for ikke å la seg eksponeres. :)

Skrevet

Det finnes mange nudiststrender og badeplasser. Det har vel bare gått deg hus forbi. (..eller busk forbi..)

Men nå tør jeg ikke dra dit pga våre kjære nye landsmenn... ehhh... Mennesker.. av en annen opprinnelse enn norsk.. av hankjønn... som av en mystisk grunn _liker_ å smugtitte på kliss nakne damer. Det må jo være ekstremt syndig. Iallfall er det ekstremt ubehagelig.

Skrevet

Det finnes mange nudiststrender og badeplasser. Det har vel bare gått deg hus forbi. (..eller busk forbi..)

Men nå tør jeg ikke dra dit pga våre kjære nye landsmenn... ehhh... Mennesker.. av en annen opprinnelse enn norsk.. av hankjønn... som av en mystisk grunn _liker_ å smugtitte på kliss nakne damer. Det må jo være ekstremt syndig. Iallfall er det ekstremt ubehagelig.

Tja eg tviler på at det å smugtitte på kliss nakne damer (for menn vel å merke) er så syndig, men å gå rundt klissnakne er sikkert syndig i deres øyne og kan sikkert straffes på den ene eller andre måten.

Eller var eg litt for stygg no?

Skrevet

He, he, mulig det!

Men jeg syns ikke så voldsomt om det..

Itte je hell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...