Gjest mora2 Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Hjelpe meg så dustete. Hva med min rett til å kose meg i svømmehallen uten å bli påtvunget andres nakenhet? Enig med Lillemus; hvis jeg må forholde meg til puppene til gud og hvermann i svømmehallen holder jeg meg heller hjemme! Samme her :0) 0 Siter
sant å si Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Herregud. Kan de ikke ta opp virkelig likestilling istedet for å henge seg opp i noe så idiotisk?! Jeg innrømmer glatt at jeg sporenstreks dropper å gå i alt som heter svømmehall dersom det blir sånn at alle damer vifter fritt med puppene. Hvorfor er det ingenting som skal være privat lenger!? De "vifter" vel med dem i garderoben, går jeg ut fra, uten at du reagerer større på det? Nei, dette er en sak som jeg ikke gidder å hisse meg opp over. 0 Siter
sant å si Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Dette er så til de grader en ikke-sak for meg. Hvorvidt damene skulle velge å være tildekket eller toppløse, får være opp til dem selv. Må innrømme at jeg er litt overrasket over en del av svarene nedover her. Hvis jeg hadde blitt så til de grader støtt over tanken på å se et par pupper i en svømmehall, så skjønner jeg ikke hvordan jeg skulle taklet å oppholde meg i garderoben før og etter badet. Der vrimler det jo av dem. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Dette er så til de grader en ikke-sak for meg. Hvorvidt damene skulle velge å være tildekket eller toppløse, får være opp til dem selv. Må innrømme at jeg er litt overrasket over en del av svarene nedover her. Hvis jeg hadde blitt så til de grader støtt over tanken på å se et par pupper i en svømmehall, så skjønner jeg ikke hvordan jeg skulle taklet å oppholde meg i garderoben før og etter badet. Der vrimler det jo av dem. Jeg synes det er litt foorskjell på i garderoben/dusjen, eller å løpe rundt toppløs i badeland. Det syns jeg blir for voldsomt, selv om jeg ikke har noe i mot pupper. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Huff, det ville jeg synes var ganske ekkelt. Pupper er ikke noe jeg har lyst til å ha nakne rundt meg sånn til vanlig.. 0 Siter
mirami Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 De "vifter" vel med dem i garderoben, går jeg ut fra, uten at du reagerer større på det? Nei, dette er en sak som jeg ikke gidder å hisse meg opp over. Enig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.