Gå til innhold

Toppløs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpe meg så dustete.

Hva med min rett til å kose meg i svømmehallen uten å bli påtvunget andres nakenhet? Enig med Lillemus; hvis jeg må forholde meg til puppene til gud og hvermann i svømmehallen holder jeg meg heller hjemme!

Samme her :0)

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

7

• trollemor;o)

6

• adelie

5

• fei1365380229

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Herregud. Kan de ikke ta opp virkelig likestilling istedet for å henge seg opp i noe så idiotisk?!

Jeg innrømmer glatt at jeg sporenstreks dropper å gå i alt som heter svømmehall dersom det blir sånn at alle damer vifter fritt med puppene. Hvorfor er det ingenting som skal være privat lenger!?

De "vifter" vel med dem i garderoben, går jeg ut fra, uten at du reagerer større på det?

Nei, dette er en sak som jeg ikke gidder å hisse meg opp over.

Skrevet

Dette er så til de grader en ikke-sak for meg. Hvorvidt damene skulle velge å være tildekket eller toppløse, får være opp til dem selv.

Må innrømme at jeg er litt overrasket over en del av svarene nedover her. Hvis jeg hadde blitt så til de grader støtt over tanken på å se et par pupper i en svømmehall, så skjønner jeg ikke hvordan jeg skulle taklet å oppholde meg i garderoben før og etter badet. Der vrimler det jo av dem.

Skrevet

Dette er så til de grader en ikke-sak for meg. Hvorvidt damene skulle velge å være tildekket eller toppløse, får være opp til dem selv.

Må innrømme at jeg er litt overrasket over en del av svarene nedover her. Hvis jeg hadde blitt så til de grader støtt over tanken på å se et par pupper i en svømmehall, så skjønner jeg ikke hvordan jeg skulle taklet å oppholde meg i garderoben før og etter badet. Der vrimler det jo av dem.

Jeg synes det er litt foorskjell på i garderoben/dusjen, eller å løpe rundt toppløs i badeland.

Det syns jeg blir for voldsomt, selv om jeg ikke har noe i mot pupper.

Skrevet

Huff, det ville jeg synes var ganske ekkelt. Pupper er ikke noe jeg har lyst til å ha nakne rundt meg sånn til vanlig..

Skrevet

De "vifter" vel med dem i garderoben, går jeg ut fra, uten at du reagerer større på det?

Nei, dette er en sak som jeg ikke gidder å hisse meg opp over.

Enig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...