Gjest (Anonymous) Skrevet 18. juni 2001 Del Skrevet 18. juni 2001 Jeg lurer på om korte løpeturer på 20-25 min. i middels/rolig tempo gir noen treningseffekt? Eller må man løpe lenger for å få effekt? Har slike løpeturer noen hensikt for kroppen og formen (bortsett fra at det er gøy?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslo Skrevet 18. juni 2001 Del Skrevet 18. juni 2001 All aktivitet har sjølvsagt ein effekt, dog- i varierande grad, sjølvsagt. Dersom du begynner med korte springe-turar på 20-25 min, vil du etterkvart føle behov for å springe både lenger og fortare, etterkvar som formen blir bedre! Så det er berre å starte!!! Supert å begynne å bygge opp formen no når det er sommar, er ofte litt verre å motivere seg når det er vinter, surt og kaldt.. Så, KOOOOOOS deg du!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 20. juni 2001 Del Skrevet 20. juni 2001 All trening gir effekt. Om disse korte turene vil gjøre noe for deg, er avhengig av hvordan de ligger an i forhold til treningsmengden som du kan tilpasse deg.http://www.trim.no/trening/treningseffekt.shtml 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.