Gå til innhold

Dusjer du hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei du er ikkje en gris.

Eg har ikkje tid å dusje så ofte, siden eg sitter så mye på DOL.

Fortsetter under...

Aliza1365380759
Skrevet

Nei, jeg dusjer annenhver dag tror jeg. Noen ganger blir det selvsagt dusjing flere dager på rad, men det er heller unntaket enn regelen. Og så vasker jeg håret hver 4-5 dag, der har du noe å slå i bordet med til kjæresten din - det finnes større griser enn deg! ;)

Gjest jamvold
Skrevet

Jeg dusjer annenhver dag om vinteren og hver dag om sommeren hvis jeg ikke har badet ute i sjøen. Men jeg vasker aldri med såpe på kroppen noen gang. Kun i underlivet av og til. Kroppen min blir ikke svart så jeg ser ikke grunnen til all såpebruken. Så lenge det blir kun vann så er jeg heller aldri tørr på huden. For å få av døde hudceller så er jeg i badstu både titt og ofte og får vekk gørra der.

Forresten jeg har alltid såpevask under armene da.

Skrevet

Ok.. Godt å høre at jeg ikke er den eneste.. Jeg og vasker meg med intim såpe i underlivet hver dag. Såpe for ømfintlig hud på resten av kroppen..

Jeg prøver å forklare at så lenge jeg har allergi og tør hud, burde jeg ikke dusje hver dag.. Men han skjønner det ikke.. Han kaller meg bare gris.. Jeg vasker håret hver tredje dag.

Han dusjer hver dag. Noen ganger 2 ganger om dagen.

Håper du har det bra ellers ilag med denne samboeren din, for han er ikke grei mot deg, synes jeg. Du er ingen gris, og ser at alle er enig i det. Hver 3.dag holder rikelig, siden det så absolutt ikke er bra for huden. selv vasker jeg håret annen hver dag, for det blir så fort fett...sikkert ikke bra det heller, men jeg bare MÅ...

Holder forresten på med en bok fra 1800 tallet...sitat: " å det var deilig å fylle stampen til julebadet, det er nå 6 mnd siden jeg har fått vasket meg skikkelig med såpe over det hele. Kjenner at håret mitt er stivt, jeg prøver å få det vasket iallfall hver 3.mnd" Uten sammenligning forøvrig: Si til en viss person at han burde skamme seg. Ser du for deg en halmseng, full av lus og utøy, og en stinkende kroppslukt? Ver heller glad for at vi lever på 2000 tallet med de mulighetene vi har, vi er IKKE griser om vi ikke dusjer hver dag.

Skrevet

Jeg dusjer hver dag av den enkle grunn at håret mitt har fasong pulesveis hver bidige morra, og det eneste som kan hjelpe på det, er å vaske det.

Skrevet

Jeg dusjer hver dag av den enkle grunn at håret mitt har fasong pulesveis hver bidige morra, og det eneste som kan hjelpe på det, er å vaske det.

"fasong pulesveis"

*LOL*

Du kan få sagt det!!!!!!

Annonse

Skrevet

Du er slett ingen gris! Jeg pleide å dusje hver dag, men særlig nå om vinteren merker jeg at huden min ikke tåler det så godt. Så nå blir det stort sett annenhver eller 3. hver dag.

Så lenge man vasker seg kan jeg ikke skjønne at det er noe problem.

Skrevet

Jeg dusjer annenhver dag, nå som jeg er hjemme i permisjon. Det hender det går enda flere dager (men da beveger jeg meg ikke lenger enn postkassa altså) og DA begynner gubben å mumle noe om grisete kjerring... ;)

Gjest Jølsen's
Skrevet

Nei, jeg dusjer annenhver dag tror jeg. Noen ganger blir det selvsagt dusjing flere dager på rad, men det er heller unntaket enn regelen. Og så vasker jeg håret hver 4-5 dag, der har du noe å slå i bordet med til kjæresten din - det finnes større griser enn deg! ;)

Blir ikke håret ditt veldig fett? Det må da lukte noe helt jævlig?

Skrevet

Jeg vasker heller ikke håret mer enn 1 gang i uka. Og nei - det er ikke alle som har fett hår vet du..... Selv har jeg tørt langt hår, og det lukter absolutt ingenting.

Men klart - har du lett for å få fett hår, har feit hodebunn etc, så skjønner jeg godt at det lukter for jævlig....

Aliza1365380759
Skrevet

Nei, håret mitt er ikke fett i det hele tatt, det er ganske tørt, så det ser ikke skittent ut eller lukter stygt overhodet. Jeg bruker heller ikke stylingprodukter i det, og vasker håret i kaldt vann, noe som gjør at håret holder seg helt fett- og luktfritt i over ei uke.

Skrevet

Jeg vasker også håret ca 1 gang i uka, og skyller med kaldt vann...Så da er vi flere griser i samme binge ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...