Gå til innhold

Liker du vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, jeg trodde jeg var supermenneske frem til helga, men da jeg skulle skøyte i en oppoverbakke skjedde et eller annet nederst i ryggen og jeg har nå store smerter og går som en gammel dame.

Det jeg gjorde feil var at jeg begynte skøyte midt i bakken uten å ha fart. Det var ikke lurt nei:(

Skulle tro at en slik skade var en höjdare for en selvplager. Du likte det litt, bare innrøm det;)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tzatziki1365380058

5

• tonie

3

• pekkaline

2

• adelie

2

Skrevet

He he, jeg trodde jeg var supermenneske frem til helga, men da jeg skulle skøyte i en oppoverbakke skjedde et eller annet nederst i ryggen og jeg har nå store smerter og går som en gammel dame.

Det jeg gjorde feil var at jeg begynte skøyte midt i bakken uten å ha fart. Det var ikke lurt nei:(

Eh, jeg glemte å si god bedring. God bedring, Wita! :)

Skrevet

Skulle tro at en slik skade var en höjdare for en selvplager. Du likte det litt, bare innrøm det;)

Nei, det passet dårlig med en slik rygg nå gitt. Jeg vet det går over, har hatt det mange ganger før. Må ta på meg joggeskoa, gå tur, trosse smertene og vrikke mest mulig på hoftene, så gir det seg etterhvert.

Skrevet

Eh, jeg glemte å si god bedring. God bedring, Wita! :)

Takk, takk;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...