tonie Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 He he, jeg trodde jeg var supermenneske frem til helga, men da jeg skulle skøyte i en oppoverbakke skjedde et eller annet nederst i ryggen og jeg har nå store smerter og går som en gammel dame. Det jeg gjorde feil var at jeg begynte skøyte midt i bakken uten å ha fart. Det var ikke lurt nei:( Skulle tro at en slik skade var en höjdare for en selvplager. Du likte det litt, bare innrøm det;) 0 Siter
tonie Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 He he, jeg trodde jeg var supermenneske frem til helga, men da jeg skulle skøyte i en oppoverbakke skjedde et eller annet nederst i ryggen og jeg har nå store smerter og går som en gammel dame. Det jeg gjorde feil var at jeg begynte skøyte midt i bakken uten å ha fart. Det var ikke lurt nei:( Eh, jeg glemte å si god bedring. God bedring, Wita! 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Skulle tro at en slik skade var en höjdare for en selvplager. Du likte det litt, bare innrøm det;) Nei, det passet dårlig med en slik rygg nå gitt. Jeg vet det går over, har hatt det mange ganger før. Må ta på meg joggeskoa, gå tur, trosse smertene og vrikke mest mulig på hoftene, så gir det seg etterhvert. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Eh, jeg glemte å si god bedring. God bedring, Wita! Takk, takk;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.