Gjest Geir Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Ja nå har eg virkelig tatt ett skippertak og prøvd å svare på "meldinger til meg", men eg har sikkert glemt noen. Men eg ser at eg har 25 av de siste 100 inlegga, det må nå være ny rekord vel? :-) Ps! Vet ikkje om eg bør være stolt eller flau eg... 0 Siter
cathlin Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Hvis du ikke hadde sagt i fra, hadde jeg ikke lagt merke til det. Kanskje fordi du har så kort nick.. Neste gang kan du jo forandre til GEIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kanskje jeg ser deg;-) *sette ideer i hodet på folk* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Hvis du ikke hadde sagt i fra, hadde jeg ikke lagt merke til det. Kanskje fordi du har så kort nick.. Neste gang kan du jo forandre til GEIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kanskje jeg ser deg;-) *sette ideer i hodet på folk* Ok, takk for tipset. 0 Siter
Tyroll Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Ja du har vært flink og jeg har nok vært en av mobberne dine, skal prøve å slutte med det, da blir det heller ikke så mange meldinger å svare på for deg "jeg har nytt nick nå :)" 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Ja du har vært flink og jeg har nok vært en av mobberne dine, skal prøve å slutte med det, da blir det heller ikke så mange meldinger å svare på for deg "jeg har nytt nick nå :)" ''"jeg har nytt nick nå :)"'' Å det gamle var? Ikkje si at eg må finne ut av det på egenhånd, for eg har ferie fra jobben og da orker eg ikkje tenke så mye! :-) Minst mulig faktisk, egentlig vil eg helst slippe å tenke. 0 Siter
Tyroll Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 ''"jeg har nytt nick nå :)"'' Å det gamle var? Ikkje si at eg må finne ut av det på egenhånd, for eg har ferie fra jobben og da orker eg ikkje tenke så mye! :-) Minst mulig faktisk, egentlig vil eg helst slippe å tenke. hehe, tenkte akkurat da jeg trykket på knappen: jøss, får sikkert spørsmål om det nå da.....Men gjort er gjort. Nå er det slik at selv om man har ferie, så er det ikke bra å la vær å tenke...da blir det ekstra tungt å begynne på jobb igjen, for å trene opp att de små grå. Så kos deg du, så snakkes vi 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Og nå skal du snart opp til fagbrev i DOL :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.