Gå til innhold

For en jobb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå har eg virkelig tatt ett skippertak og prøvd å svare på "meldinger til meg", men eg har sikkert glemt noen.

Men eg ser at eg har 25 av de siste 100 inlegga, det må nå være ny rekord vel? :-)

Ps! Vet ikkje om eg bør være stolt eller flau eg...

Skrevet

Hvis du ikke hadde sagt i fra, hadde jeg ikke lagt merke til det. Kanskje fordi du har så kort nick.. Neste gang kan du jo forandre til GEIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kanskje jeg ser deg;-)

*sette ideer i hodet på folk*

Skrevet

Hvis du ikke hadde sagt i fra, hadde jeg ikke lagt merke til det. Kanskje fordi du har så kort nick.. Neste gang kan du jo forandre til GEIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kanskje jeg ser deg;-)

*sette ideer i hodet på folk*

Ok, takk for tipset. :)

Skrevet

Ja du har vært flink :) og jeg har nok vært en av mobberne dine, skal prøve å slutte med det, da blir det heller ikke så mange meldinger å svare på for deg :)

"jeg har nytt nick nå :)"

Skrevet

Ja du har vært flink :) og jeg har nok vært en av mobberne dine, skal prøve å slutte med det, da blir det heller ikke så mange meldinger å svare på for deg :)

"jeg har nytt nick nå :)"

''"jeg har nytt nick nå :)"''

Å det gamle var?

Ikkje si at eg må finne ut av det på egenhånd, for eg har ferie fra jobben og da orker eg ikkje tenke så mye! :-)

Minst mulig faktisk, egentlig vil eg helst slippe å tenke.

Skrevet

''"jeg har nytt nick nå :)"''

Å det gamle var?

Ikkje si at eg må finne ut av det på egenhånd, for eg har ferie fra jobben og da orker eg ikkje tenke så mye! :-)

Minst mulig faktisk, egentlig vil eg helst slippe å tenke.

hehe, tenkte akkurat da jeg trykket på knappen: jøss, får sikkert spørsmål om det nå da.....Men gjort er gjort.

Nå er det slik at selv om man har ferie, så er det ikke bra å la vær å tenke...da blir det ekstra tungt å begynne på jobb igjen, for å trene opp att de små grå. Så kos deg du, så snakkes vi :)

Gjest Jølsen's
Skrevet

Og nå skal du snart opp til fagbrev i DOL :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...