Gå til innhold

Får ikke i meg noe(gravid)Vært innlagt

Anbefalte innlegg

Gjest kate-74-
Skrevet

Jeg skrev her før helgen om at jeg var veldig kvalm.Jeg ble innlagt på sykehus på lørdag pga jeg ikke fikk i meg noe væske.Kom hjem i dag og føler meg bedre

Skrevet

Så flott at du fikk hjelp, og at du nå føler deg bedre!

Pass på deg selv, videre - jeg håper du klarer å få i deg noe, og slipper flere innleggelser - før den store dagen da babyen vil ut og hilse på deg :-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Hadde en mistanke om at det kunne ende med innleggelse etter det du skrev sist! Stakkars deg, men bra at det går litt bedre nå, da.

Det eneste som nytter er i alle fall å ta det HELT med ro. Kjedelig, men det var i alle fall det eneste som hjalp meg.

Lykke til! :)

Gjest kate-74-
Skrevet

Hadde en mistanke om at det kunne ende med innleggelse etter det du skrev sist! Stakkars deg, men bra at det går litt bedre nå, da.

Det eneste som nytter er i alle fall å ta det HELT med ro. Kjedelig, men det var i alle fall det eneste som hjalp meg.

Lykke til! :)

Takk for det.Føler meg bedre nå.Hadde mest lyst til å gi opp ei stund.Men når jeg så at hjertet til babyen min banket når dem tok en ultralyd var det verdt alt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...