Gjest kate-74- Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Jeg skrev her før helgen om at jeg var veldig kvalm.Jeg ble innlagt på sykehus på lørdag pga jeg ikke fikk i meg noe væske.Kom hjem i dag og føler meg bedre 0 Siter
KaVa Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Så flott at du fikk hjelp, og at du nå føler deg bedre! Pass på deg selv, videre - jeg håper du klarer å få i deg noe, og slipper flere innleggelser - før den store dagen da babyen vil ut og hilse på deg :-) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Hadde en mistanke om at det kunne ende med innleggelse etter det du skrev sist! Stakkars deg, men bra at det går litt bedre nå, da. Det eneste som nytter er i alle fall å ta det HELT med ro. Kjedelig, men det var i alle fall det eneste som hjalp meg. Lykke til! 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Hadde en mistanke om at det kunne ende med innleggelse etter det du skrev sist! Stakkars deg, men bra at det går litt bedre nå, da. Det eneste som nytter er i alle fall å ta det HELT med ro. Kjedelig, men det var i alle fall det eneste som hjalp meg. Lykke til! Takk for det.Føler meg bedre nå.Hadde mest lyst til å gi opp ei stund.Men når jeg så at hjertet til babyen min banket når dem tok en ultralyd var det verdt alt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.