Gjest trolline Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Jeg er takknemlig -for mannen,som ligger på sofaen med avisen fordi det betyr,at han er hjemme hos meg og ikke på vertshuset. -for skatten jeg betaler,fordi det betyr,at jeg har arbeid. -for rotet,jeg må rydde i etter et selskap fordi det betyr,at jeg har hatt venner på besøk. -for tøyet som er blitt for trangt.fordi det betyr,at jeg har nok å spise. -for min skygge,som forfølger meg,fordi det betyr,at jeg er ute i solen. -for vinduer som må vaskes,og kjellern ryddes,fordi det betyr,at jeg har ett hjem. -for alle klagene jeg hører om regjeringen,fordi det betyr at vi har talefrihet. -for parkeringsplassen jeg finner lengst vekk fra inngange,fordi det betyr at jeg både kan gå og har bil. -for den store strømregningen,fordi det betyr,at jeg har både lys og varme. -for bunken med skittentøy,som må vaskes fordi det betyder at jeg har nok tøy. -for ømme muskler om kvelden,fordi det betyr,at jeg orker å arbeide hardt. -for vekkeruret,som hyler hver eneste morgen,fordi det betyr,at jeg fortsatt lever. og til sist: at jeg for e-post,fordi det betyr,at noen tenker på meg. :0) 0 Siter
sort som natta Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 flott innlegg! litt å tenke på der:) 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 PØH! Alt var bedre før! Det som var før...får vi ikke gjort noe med..nå! :0) 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er glad for at jeg vet at man skal ha mellomrom etter komma. 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er glad for at jeg vet at man skal ha mellomrom etter komma. og jeg er så glad for...at jeg kan skrive i det hele tatt!! :0) ditt lille Troll :0) 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 og jeg er så glad for...at jeg kan skrive i det hele tatt!! :0) ditt lille Troll :0) Jeg er ikke noe troll. Rart man må si dette igjen og igjen. Jeg hater skrivefeil, det er derfor jeg sier det. Tastefeil er greit, det skjer hele tiden her også, men ikke slike grove tegnsettingsfeil som det der altså. Nei vet du hva! 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Nå har jeg skrevet ut dette. Det er fint å ha til ettertanke ja. takk 0 Siter
adelie Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er glad for at jeg vet at man skal ha mellomrom etter komma. Kan du ikke si det til alle som dropper det mellomrommet. Jeg tør nemlig ikke, men jeg synes det er fryktelig irriterende. Du har jo allerede renommé for usaklighet og har ikke så mye å tape på litt kommentarer fra sidelinjen 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Kan du ikke si det til alle som dropper det mellomrommet. Jeg tør nemlig ikke, men jeg synes det er fryktelig irriterende. Du har jo allerede renommé for usaklighet og har ikke så mye å tape på litt kommentarer fra sidelinjen Jeg er slett ikke usaklig, jeg er bare ærlig. Det er er en klar forskjell. Men enig, alle som ikke klarer å sette opp skikkelige setninger, kan egentlig la det være. Fryktelig med folk som mangler elementær skrivekunnskap. 0 Siter
adelie Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er slett ikke usaklig, jeg er bare ærlig. Det er er en klar forskjell. Men enig, alle som ikke klarer å sette opp skikkelige setninger, kan egentlig la det være. Fryktelig med folk som mangler elementær skrivekunnskap. Vi er ikke enige om det vesentlige her. Bare at det er irriterende med manglende mellomrom. 0 Siter
Gjest plingpling Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Jeg er glad for at jeg vet at man skal ha mellomrom etter komma. Hvorfor påpeker du ikke alle disse kommaene foran at som ikke skal være der? Snakk om sløsing med komma da! Usj! 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Vi er ikke enige om det vesentlige her. Bare at det er irriterende med manglende mellomrom. Det var også det vesentlige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.