Gjest Jølsen's Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Meg og min mann sa at "vi er gravide". Vi ventet barn i sammen, selv om det var meg som bar det. Det syns jeg er en helt naturlig ting å si. Mannen stilte opp på alle mulige områder, var med på alt av kontroller, maserte beina mine hver kveld, sang og snakket til babyen.Han var også kvalm en periode!!Hehehe, ble mobbe litt da ja ;0) "Vi er gravide" høres dumt ut. Akkurat som dere er siamesiske tvillinger som har blitt besudlet. 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Han kan vel gi henne litt omsorg fordi han er mann? Og skulle jo tro han intreserte seg for hva som sjer inni der, det er jo hans barn også! Det er faktisk ikke særlig interessant for menn. Selv om det er hans barn (hvis det er det da) så betyr ikke det at han må være omsorgsarbeider for dama. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Ser ingen grunn til å varte opp gravide damer uten videre. Synes absolutt ikke de har noen høyere oppmerksomhetsstatus enn andre folk. Litt uenig der, det som er bra for mor, er bra for barnet. 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Da er du meget ulik min mann..Og flere andre jeg kjenner. "Looooove me, defiiiiine me" er ikke akkuat tiltrekkende. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 "Vi er gravide" høres dumt ut. Akkurat som dere er siamesiske tvillinger som har blitt besudlet. Neida, vi venter et barn i sammen, og går igjennom alt av forberedelser og forventninger, spenningen og angsten. Vi gjør hver vår jobb under fødselen, og vi blir foreldre sammen. 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Litt uenig der, det som er bra for mor, er bra for barnet. Vet ikke helt jeg. Når du ser smellfeite damer, gravide sådan, som tyller i seg sjokolade fordi de "bare må ha det" så er ikke det spesielt bra for barnet. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Det er faktisk ikke særlig interessant for menn. Selv om det er hans barn (hvis det er det da) så betyr ikke det at han må være omsorgsarbeider for dama. De fleste mannfolk passer på sin kvinne og sitt barn utav kjærlighet. 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Neida, vi venter et barn i sammen, og går igjennom alt av forberedelser og forventninger, spenningen og angsten. Vi gjør hver vår jobb under fødselen, og vi blir foreldre sammen. Det der blir litt for moderne for meg, jeg er så gammeldags jeg vet du :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 "Looooove me, defiiiiine me" er ikke akkuat tiltrekkende. Litt sjalu på oppmerksomheten kanskje? Helt normalt ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Vet ikke helt jeg. Når du ser smellfeite damer, gravide sådan, som tyller i seg sjokolade fordi de "bare må ha det" så er ikke det spesielt bra for barnet. Det å gi sin gravide kvinne litt omsorg, betyr ikke at du skal fore henne med sjokolade... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Det der blir litt for moderne for meg, jeg er så gammeldags jeg vet du :-) He,he, mulig det. Min far var ikke med på fødslene engang..Så min mor lå helt alene..Så tidene har forandret seg, heldivis :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.