Gå til innhold

Hvor har dere pass, fødselsattester mm?

Anbefalte innlegg

Aliza1365380759
Skrevet

Så flinke dere er!!!! Vi har altfor god plass til rot....

Vi har poser på poser med 10 og 12 år gamle bankutskrifter, kvitteringer, papirer av all slag.....

Men det aller viktigste ligger altså i den konvolutten jeg fant i stad :-)

Ja, til å være bare 23 år og student synes jeg selv at jeg har ganske godt grep om økonomien min i det minste :P Flott at du fant den til slutt da, nå er det bare om å gjøre at du husker hvor du legger den! :)

Skrevet

Jeg skal ta et sjog nå i kveld og lete....

Jeg fnt passet mitt i nattbordskuffen til slutt!

Skrevet

De lå i en plastpose som står langsmed veggen på soverommet :-P

Bør nok finne en mer optimal plass til dem... Fant mye annet spennende også - bl.a. et flott innrammet brudebilde av ungenes oldeforeldre! Og det har t.o.m. kommet opp på veggen der de andre oldeforeldrebildene henger! Hadde glemt at vi hadde fått det....

hehe, så fint at du fant både det ene og det andre :) Vet du hva, jeg dro dette med i drømmen. Du fant til slutt ut at du hadde skaffet deg en postboks et sted i randesund, i en åker med nr 636, der lå konvolutten din !!! :) :) Godt gjemt i tilfelle brann og alt :)

Skrevet

hehe, så fint at du fant både det ene og det andre :) Vet du hva, jeg dro dette med i drømmen. Du fant til slutt ut at du hadde skaffet deg en postboks et sted i randesund, i en åker med nr 636, der lå konvolutten din !!! :) :) Godt gjemt i tilfelle brann og alt :)

Ha ha ha!!!!!

Ja - min far bor i et hus med åker i randesund - kanksje det var der?

Vel - nå har jeg vært på passkontoret - det tok en hel time :-(

Sjekk meldinger!

Gjest mor og kaptein i huset
Skrevet

Pass, fødselsattester og andre viktige papirer ligger i en arkivboks (altså sånn tidsskriftkassett) som er rød og tydelig merket med VIKTIGE PAPIRER og den står i en hylle inne på mitt arbeidsrom.

Skrevet

Beklager, jeg vet ikke hvor du kan ha lagt den...Dette må helt klart være fordelen med å bo i liten og oversiktlig leilighet!:)

Selv oppbevarer vi slike papirer i medisinskapet faktisk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...