pærebrus Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Noen som har lest disse bladene? Hvilket er best for en som ikke har peiling på interiør? Har muligheten til å få et av dem gratis i 2 utgaver, så er litt usikker på hva jeg skal velge... 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Rom 123, helt klart! Inneholder massevis av tips og inspirasjon som lar seg gjennomføre av de fleste, uten at det koster en arm og et bein. 0 Siter
Gjest 123 tror jeg Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Bonytt viser mer tendenser / stiler / nyheter innen fagområdene, mens 123 er mer praktisk, trinn-for-trinn, rimeligere og enklere alternativer, og mer en kan gjøre selv. 123 er vel en del rimeligere, så hvis du kunne tenke deg begge, lønner det seg å kjøpe 123 selv og ønske seg Bonytt. Men ellers er jeg enig med fru B. - 123 er greiest for en nybegynner. 0 Siter
pærebrus Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Skrevet 20. februar 2008 Rom 123, helt klart! Inneholder massevis av tips og inspirasjon som lar seg gjennomføre av de fleste, uten at det koster en arm og et bein. Supert, da satser jeg på det. 0 Siter
pærebrus Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Skrevet 20. februar 2008 Bonytt viser mer tendenser / stiler / nyheter innen fagområdene, mens 123 er mer praktisk, trinn-for-trinn, rimeligere og enklere alternativer, og mer en kan gjøre selv. 123 er vel en del rimeligere, så hvis du kunne tenke deg begge, lønner det seg å kjøpe 123 selv og ønske seg Bonytt. Men ellers er jeg enig med fru B. - 123 er greiest for en nybegynner. Ok, jeg er vel ikke så interessert i å lese om stiler og slike ting, liker mer praktiske tips som går an å gjennomføre. Så tror jeg prøver 123. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.