tonie Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Man kan være fullstendig enige om at man ikke skal ha flere barn sammen, og noen år etter kan man være i en ny situasjon med nye partnere... Det finnes det mange eksempler på. Klart det, men det jeg ville fram til var at jeg synes det er litt merkelig at det så ofte er kvinnen som skal opereres når et par er enige om å ikke få flere barn. Det ER jo et mye mindre inngrep for mannen. Mindre vondt, mindre alt. 0 Siter
Gjest helt uten nick Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Jeg tror også det er viktig at du er helt sikker på ditt valg. Ting kan endre seg (dvs. migrenen kan være et mindre problem om noen år) , så hvis det er migrenen som er hovedårsaken til ditt valg, så kan det hende at dere burde bruke kondom? Bruk tid på avgjørelsen, kjenn etter om det er en god avgjørelse for deg :-) Jeg har ikke tenkt så mye på det siden sist. Ja, jeg har prøvd å ta en pause. Og han har ikke sagt noe heller (som ventet). Jeg kom på noe jordmoren sa. En dame hadde fått blodpropp i foten og kunne få det igjen ved neste fødsel (eller graviditet). Hun måtte si til seg selv: Vi har fått de barna vi skal ha. Slik er det. Og det må vel jeg også tenke. Bare bestemme meg for at slik er det. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Klart det, men det jeg ville fram til var at jeg synes det er litt merkelig at det så ofte er kvinnen som skal opereres når et par er enige om å ikke få flere barn. Det ER jo et mye mindre inngrep for mannen. Mindre vondt, mindre alt. Men er det så ofte? Jeg synes jeg hører om veldig mange menn som steriliserer seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.