pekkaline Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Det blir i natt for dem som har klarvær. Jeg fikk se den i 2003 og det var fint. Jeg ville bare minne dere interesserte på dette http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1033208.ece 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Snaxy har snakket om det i flere dager nå, så regner med han skal frem med stjernekikkerten :0) Må kanskje ut å myse litt jeg og, er jo litt spennende. 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Skrevet 20. februar 2008 Snaxy har snakket om det i flere dager nå, så regner med han skal frem med stjernekikkerten :0) Må kanskje ut å myse litt jeg og, er jo litt spennende. Det er jo ikke dagligdags dette, og veldig snålt å se på. Håper regnværskyene holder seg borte til det er over da 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Det er jo ikke dagligdags dette, og veldig snålt å se på. Håper regnværskyene holder seg borte til det er over da Ser lovende ut til nå ;0) 0 Siter
fresja Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Dersom jeg klar å stå opp tidlig, får jeg med meg restene av måneformørkelsen, om det ikke er overskyet vær da. Tror ikke jeg så noe sist. 0 Siter
adelie Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 TAkk for tipset, jeg trodde ikke det var allerede nå. Huff og huff, får sette klokka på kl 02 i natt da. Det kan bli spennende, ..men jeg sjekker værmld først da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.