amy77 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Hei! Jeg vil helst skrive på engelsk, men dere som svarer meg kan skrive på det språket dere vil, norsk eller engelsk, jeg forstår begge! I have known this guy for a while and I have never considered a relationship with him, but a few weeks ago I visited him and we talked for hours and after that night he was in my mind a lot. A week later we had dinner together. After dinner we sat and talked for hours and eventually one thing led to another and we ended up spending the night together and it was great; that was four days. What has happened now is that I think about him even more than I did before, and on top of that I have lost my appetite. I have been in this situation before, and it lasted about two weeks and by the time the appetite went back to normal I had lost about 5kg, and this is getting ridiculous because I have no other problem; besides being hungry! My question is: what is going on and what happens that leads to loss of appetite? 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Du er forelsket din heldiggris.Tenk mer på ham og gå ned ytterligere i vekt.Dobbelt heldiggris."smiler" 0 Siter
GoodTimes Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Du er forelsket din heldiggris.Tenk mer på ham og gå ned ytterligere i vekt.Dobbelt heldiggris."smiler" Ja, ja! Sånn er det! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 ''...one thing led to another and we ended up spending the night together and it was great; that was four days.'' What, did you spend four days in bed with him? 0 Siter
adelie Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Du vet man kan leve på "luft og kjærlighet". Er det noe problem at du går ned i vekt, blir du undervektig, slapp eller svimmel? Er du glad eller lei deg? Du må nesten forklare mer om hva du synes er problematisk. Dersom du føler deg veldig sulten, forstår jeg ikke at du ikke har appetitt, men det var kanskje det du mente likevel? 0 Siter
adelie Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 En ting som slo meg etter innlegget mitt, er følgende: kan du bli anorektisk av å være forelsket? Kan det hende at du fornekter de positive følelsene på den måten?!? 0 Siter
amy77 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Skrevet 20. februar 2008 Du vet man kan leve på "luft og kjærlighet". Er det noe problem at du går ned i vekt, blir du undervektig, slapp eller svimmel? Er du glad eller lei deg? Du må nesten forklare mer om hva du synes er problematisk. Dersom du føler deg veldig sulten, forstår jeg ikke at du ikke har appetitt, men det var kanskje det du mente likevel? Hei, takk for svaret ditt! Nei det gjør ingenting å gå ned i vekt, akkurat nå har jeg litt å gå på så jeg blir ikke undervektig. Jeg føler meg heller ikke slapp eller svimmel siden jeg spiser når jeg blir sulten nok; det er bare vanskelig å finne ut hva man skal spise når matlysten er bort! Ellers så vet jeg ikke hva problemet er, jeg trodde at noen andre kunne vite det bedre enn meg, jeg er i hvertfall ikke lei meg! 0 Siter
amy77 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Skrevet 20. februar 2008 ''...one thing led to another and we ended up spending the night together and it was great; that was four days.'' What, did you spend four days in bed with him? No, we did not spend four days in bed together, I just wanted to say that it was four days ago since we spent the night together. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Du er forelsket! Da mister man ofte apetitten. (Når du blir samboer kommer nok kiloene på igjen...hehe...) 0 Siter
amy77 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Skrevet 20. februar 2008 Du er forelsket din heldiggris.Tenk mer på ham og gå ned ytterligere i vekt.Dobbelt heldiggris."smiler" Takk for svaret ditt. Ok, så jeg er forelsket og det var svaret på det første spørsmålet, men hva har det med matlysten å gjøre? 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Takk for svaret ditt. Ok, så jeg er forelsket og det var svaret på det første spørsmålet, men hva har det med matlysten å gjøre? Da jeg sist hadde en "crush" (oh my god its was a long time ago) skjedde akkurat det samme.Alle gangene faktisk hvis jeg skal være nøyaktig.Og alle var like heftige.(4 stk) fra jeg var 16 år."ler".Magen følger liksom ikke med hodet og hjertet.Og du blir vakker i sinn og sjel.Søren så misunnelig jeg er egentlig.Eller så er du gravid.Ta en test for sikkerhets skyld. 0 Siter
Gjest ups and downs Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 I always loose apetite when I'm in love or have a crush on someone. It's quite normal. Then later, when I get dumped, I eat to comfort myself... and the weight comes back on, ha ha! 0 Siter
amy77 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Skrevet 20. februar 2008 Da jeg sist hadde en "crush" (oh my god its was a long time ago) skjedde akkurat det samme.Alle gangene faktisk hvis jeg skal være nøyaktig.Og alle var like heftige.(4 stk) fra jeg var 16 år."ler".Magen følger liksom ikke med hodet og hjertet.Og du blir vakker i sinn og sjel.Søren så misunnelig jeg er egentlig.Eller så er du gravid.Ta en test for sikkerhets skyld. Takk for svaret ditt igjen. Nei jeg er ikke gravid. I guess I am just in love! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Takk for svaret ditt igjen. Nei jeg er ikke gravid. I guess I am just in love! Then you have the answer lucky you.! "smile" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.