Kåre Kruttlapp Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 En mann som het Kåre J fikk følgende ettikett på pilleglasset sitt fra resepten:Kåte J mot hjertekramper.1 tabl.legges under tingen ved behov.Kan gjentaes. BECOTIDE NESTESPRAY:"SNN.2 dusker i nesen morgen og kveld. CANESTEN KOMBINASJONS SPRAY:"Mot Sopp.1 stikkpille dypt i skjeden hver kveld.Salven påsmøres av partner i en uke. Pasienten kvidde seg for å starte med medisinen sin,fordi ettiketten lød som følger:"Zocor 1 tabl til siste måltid. OVESTIRIN VAGINALKREM:"SSN 2 støt i skjeden etter avtale med elgen. VIVAL 5 mg: 1 Tablett 2 timer før dengetid. LOCON SALVE: Påføres tynt om kvelden.Kun 1 enke om gangen. MAREVAN: En danske med det skjeldne navnet Marvel Jensen,fikk en gang utlevert sine Marevan med følgende dramatiske tekst på etiketten: Farvel Jensen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Haha *LOL* TUSEN TAKK! Den siste var best men alle var bra! Tusen takk, jeg tiltrakk meg hele familien her ved skjermen som jeg lo 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Skrevet 20. februar 2008 Haha *LOL* TUSEN TAKK! Den siste var best men alle var bra! Tusen takk, jeg tiltrakk meg hele familien her ved skjermen som jeg lo Bare hyggelig å kunne bidra med litt "sunn galskap" Var litt flirete og "in a good mood" ikveld! Likte den siste best jeg også.Lo så tårene sprutet når jeg leste den."Farvel jensen" er noe å få på pilleglasset sitt ja."ler" 0 Siter
Soulshine Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Steike og godt jeg lo av Farvel Jensen hehe. Da hadde jeg jaggu blitt skeptisk 0 Siter
KaVa Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Kjempemorsomt - men hvorfor "trygdesaker"? Dette er vel apotek-humor :-) Morro var det, lell. 0 Siter
fresja Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Det står aldri noe rart på pillene jeg får på resept! En dame jeg var hos hadde et glass P-piller hvor det stod: En tablett før høymesse. Det var var katten som skulle ha sin ukentlige dose da. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Skrevet 21. februar 2008 Det står aldri noe rart på pillene jeg får på resept! En dame jeg var hos hadde et glass P-piller hvor det stod: En tablett før høymesse. Det var var katten som skulle ha sin ukentlige dose da. I tablett før "høymesse"??? "Ler" Den var gøyal! Morsomt!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.