Gå til innhold

"Rare formuleringer i trygdesaker" "Humor"

Anbefalte innlegg

Kåre Kruttlapp
Skrevet

En mann som het Kåre J fikk følgende ettikett på pilleglasset sitt fra resepten:Kåte J mot hjertekramper.1 tabl.legges under tingen ved behov.Kan gjentaes.

BECOTIDE NESTESPRAY:"SNN.2 dusker i nesen morgen og kveld.

CANESTEN KOMBINASJONS SPRAY:"Mot Sopp.1 stikkpille dypt i skjeden hver kveld.Salven påsmøres av partner i en uke.

Pasienten kvidde seg for å starte med medisinen sin,fordi ettiketten lød som følger:"Zocor 1 tabl til siste måltid.

OVESTIRIN VAGINALKREM:"SSN 2 støt i skjeden etter avtale med elgen.

VIVAL 5 mg: 1 Tablett 2 timer før dengetid.

LOCON SALVE: Påføres tynt om kvelden.Kun 1 enke om gangen.

MAREVAN: En danske med det skjeldne navnet Marvel Jensen,fikk en gang utlevert sine Marevan med følgende dramatiske tekst på etiketten: Farvel Jensen.

Skrevet

Haha *LOL* TUSEN TAKK! Den siste var best men alle var bra! :) Tusen takk, jeg tiltrakk meg hele familien her ved skjermen som jeg lo :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Haha *LOL* TUSEN TAKK! Den siste var best men alle var bra! :) Tusen takk, jeg tiltrakk meg hele familien her ved skjermen som jeg lo :)

Bare hyggelig å kunne bidra med litt "sunn galskap" Var litt flirete og "in a good mood" ikveld! Likte den siste best jeg også.Lo så tårene sprutet når jeg leste den."Farvel jensen" er noe å få på pilleglasset sitt ja."ler"

Skrevet

Steike og godt jeg lo av Farvel Jensen hehe. Da hadde jeg jaggu blitt skeptisk :)

Skrevet

Kjempemorsomt - men hvorfor "trygdesaker"? Dette er vel apotek-humor :-)

Morro var det, lell.

Skrevet

Det står aldri noe rart på pillene jeg får på resept!

En dame jeg var hos hadde et glass P-piller hvor det stod: En tablett før høymesse. Det var var katten som skulle ha sin ukentlige dose da.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Det står aldri noe rart på pillene jeg får på resept!

En dame jeg var hos hadde et glass P-piller hvor det stod: En tablett før høymesse. Det var var katten som skulle ha sin ukentlige dose da.

I tablett før "høymesse"??? "Ler" Den var gøyal! Morsomt!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...