Gå til innhold

Mor og sønn i Farmen........

Anbefalte innlegg

Gjest farmen-08
Skrevet

har klart funnet mine favoritter i farmen, og det er definitivt ikke mor og sønn. De irriterer meg uten at jeg forstår hvorfor.......

Gjest tv-tittern
Skrevet

Enig, de er så "dallete", sønnen ser jo helt undertrykt ut av mor .... alltid blir de intervjuet sammen, alltid ser han forsiktig på mor før han uttaler seg .... ha ha da han sa faen idag, han så nesten skremt bort på sin mor .....

Synes heller ikke noe om at de rotter seg sammen i storbondehuset, hun hadde nok vært smartere om hun hadde latt sønner få være igjen i stabburet ..... lite voksent av henne å ikke begrunne om hvorfor hun valgte Ingunn også ..... virket lite gjennomtenkt siden hun ikke kunne gi et ordentlig svar .....

Skrevet

Enig, de er så "dallete", sønnen ser jo helt undertrykt ut av mor .... alltid blir de intervjuet sammen, alltid ser han forsiktig på mor før han uttaler seg .... ha ha da han sa faen idag, han så nesten skremt bort på sin mor .....

Synes heller ikke noe om at de rotter seg sammen i storbondehuset, hun hadde nok vært smartere om hun hadde latt sønner få være igjen i stabburet ..... lite voksent av henne å ikke begrunne om hvorfor hun valgte Ingunn også ..... virket lite gjennomtenkt siden hun ikke kunne gi et ordentlig svar .....

Hun valgte selvfølgelig Ingunn - om hun hadde valgt en av gutta hadde vedkommende _garantert_ valgt Torkil som motstander og da hadde nok sjansen vært stor for at han ville ryke ut og det kunne hun jo ikke risikere!

Og det er vel ingen av de andre jentene hun har vært i tottene på.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg reagerer mer på de to som slapp kyrne løs. Kyrne vil få veldig ubehag om de ikke melkes.

Skrevet

Hun valgte selvfølgelig Ingunn - om hun hadde valgt en av gutta hadde vedkommende _garantert_ valgt Torkil som motstander og da hadde nok sjansen vært stor for at han ville ryke ut og det kunne hun jo ikke risikere!

Haha, skap-Farmen-digger ;p

Gjest HaterBrann
Skrevet

Synes hun Ingunn(hun som ble nominert) er digg! Søt og smart - heia Bergen!

Gjest tv-tittern
Skrevet

Helt OK for meg at hun valgte Ingunn, men jeg skriver at det er dårlig av "mor" å ikke kunne begrunne hvorfor til Ingunn når hun spurte om det :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1203543532' post='3809926]

Haha, skap-Farmen-digger ;p

Jeg har kommet ut av skapet som Farmen-titter forlengst! ;o) Får ikke med meg alle episodene da, men onsdag og lørdag ser vi som regel ja.

Skrevet

Helt OK for meg at hun valgte Ingunn, men jeg skriver at det er dårlig av "mor" å ikke kunne begrunne hvorfor til Ingunn når hun spurte om det :)

Hun er vel feig da. :o)

Skrevet

Jeg reagerer mer på de to som slapp kyrne løs. Kyrne vil få veldig ubehag om de ikke melkes.

Ja, det reagerte jeg på også. Greit nok med fantestreker, men ikke når det går utover dyrene. Og at Amin skal ha såååånn kontroll over dyra.... *Hehe* Ja, det så vi jo.... Tro på seg sjøl har han i alle fall i fullt monn, det skal han ha!

Gjest tv-tittern
Skrevet

Det er vakter rundt omkring hele farmen utenfor kamera, de holder garantert oversikten over dyra der også, så de melker de garantert. De kan umulig holde på med dyreplagerier der. Da er det jo ingen som vil låne bort kuene sine til konseptet.

Skrevet

Det er vakter rundt omkring hele farmen utenfor kamera, de holder garantert oversikten over dyra der også, så de melker de garantert. De kan umulig holde på med dyreplagerier der. Da er det jo ingen som vil låne bort kuene sine til konseptet.

Håper det da, for det er jo som du sier, dyreplager i å la kyr som er vant til å bli melket gå umelket.

Gjest tv-tittern
Skrevet

Håper det da, for det er jo som du sier, dyreplager i å la kyr som er vant til å bli melket gå umelket.

Har en venn som var vakt under 1.sesong av Farmen på Flå (i Hallingdal), er mye rart som skjer uten av vi får det med oss, bl.a. hvordan konseptet i seg selv oppfordrer til intriger slik at det skal blir mer intr. for oss å se på ..... kjedelig å høre akkurat det, men ....

De holdt vakt rundt gården døgnet rundt, så jeg er 100% sikker på at de tar vare på kuene bak kameraet.

Skrevet

Har en venn som var vakt under 1.sesong av Farmen på Flå (i Hallingdal), er mye rart som skjer uten av vi får det med oss, bl.a. hvordan konseptet i seg selv oppfordrer til intriger slik at det skal blir mer intr. for oss å se på ..... kjedelig å høre akkurat det, men ....

De holdt vakt rundt gården døgnet rundt, så jeg er 100% sikker på at de tar vare på kuene bak kameraet.

Åkei, fint å høre! :o)

Cookiemonster
Skrevet

At de legger opp til intriger, og sågar plukker ut folk med det for øye at det skal bli intriger og maktkamper, er da velkjent i absolutt alle realityprogrammer.

Skrevet

Synes hun Ingunn(hun som ble nominert) er digg! Søt og smart - heia Bergen!

Jeg ser ikke noe særlig på Farmen, så Ingunn er vel den eneste jeg husker navnet på, Det er vel pga dialekten og navnet (Mjelde). Sikkert en slektning av Mons Ivar!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg håper du har rett! Det du skriver høres veldig sannsynlig ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...