Gjest Nei til Ali Kaffe Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Noen reklamer burde aldri ha vært laget. Hører på Kanal 24 hver dag og der sender man den nye reklamen for Ali Kaffe med Tom Mathisen minst 3 ganger i timen. De forrige reklamene til Ali var katastofalt dårlige(Liv Grete Poiree med mannen), og den nye "viselåta" følger i samme spor. Jeg kan ikke skjønne at noen "normale" reklamemennesker kan klekke ut slike elendige ideer!!? Evergood med sine "kjendisreklamer" blir rene Oscarfilmene i forhold!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Reklame påvirker deg slik at du faktisk dropper ali kaffe pga reklamesnutten? *huffda* Godt det finnes flere typer kaffe 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Den Ali kaffe reklamen er morsom med Tom Mathiesen stemme.Men man må nesten ha sansen for ham ellers kan det bli litt "masete".Jeg synes dog at den går litt for ofte men når det er sagt så er Netcom reklamen urtyrtelig gøyale alle sammen spesielt hun som ringer typen sin som er på byen og tar frem "pusestemmen" for å høre om han lengter hjem! Jeg ønsker meg dame med slik humor."flirer" herlig. 0 Siter
Gjest skvisa Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Den Ali kaffe reklamen er morsom med Tom Mathiesen stemme.Men man må nesten ha sansen for ham ellers kan det bli litt "masete".Jeg synes dog at den går litt for ofte men når det er sagt så er Netcom reklamen urtyrtelig gøyale alle sammen spesielt hun som ringer typen sin som er på byen og tar frem "pusestemmen" for å høre om han lengter hjem! Jeg ønsker meg dame med slik humor."flirer" herlig. Enig med deg der Kåre, Netcom reklamen er topp. MEN den går minst like ofte som Ali Kaffe og man blir fort lei - når man hører samme reklame 25 ganger pr dag, 5-6 dager i uken 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Synes den flaueste reklamen er den der Liv Grete Poirée og mannen sitter ved bordet og han serverer henne frosk. Jeg føler meg fysisk flau når jeg ser den. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Jeg styrer ofte unna produkter med pinlige reklamer.. Og denne er jo helt grusom. Det verste er likevel hvor forbanna "catchy" den er, samme med det norske Grand Prix-bidraget. Mye kvalitetsmusikk på hjernen min om dagen. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.