Gå til innhold

Pinelige reklamer

Gjest Nei til Ali Kaffe

Anbefalte innlegg

Gjest Nei til Ali Kaffe
Skrevet

Noen reklamer burde aldri ha vært laget. Hører på Kanal 24 hver dag og der sender man den nye reklamen for Ali Kaffe med Tom Mathisen minst 3 ganger i timen. De forrige reklamene til Ali var katastofalt dårlige(Liv Grete Poiree med mannen), og den nye "viselåta" følger i samme spor. Jeg kan ikke skjønne at noen "normale" reklamemennesker kan klekke ut slike elendige ideer!!? Evergood med sine "kjendisreklamer" blir rene Oscarfilmene i forhold!!

Skrevet

Reklame påvirker deg slik at du faktisk dropper ali kaffe pga reklamesnutten? *huffda* Godt det finnes flere typer kaffe ;)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Den Ali kaffe reklamen er morsom med Tom Mathiesen stemme.Men man må nesten ha sansen for ham ellers kan det bli litt "masete".Jeg synes dog at den går litt for ofte men når det er sagt så er Netcom reklamen urtyrtelig gøyale alle sammen spesielt hun som ringer typen sin som er på byen og tar frem "pusestemmen" for å høre om han lengter hjem! Jeg ønsker meg dame med slik humor."flirer" herlig.

Skrevet

Den Ali kaffe reklamen er morsom med Tom Mathiesen stemme.Men man må nesten ha sansen for ham ellers kan det bli litt "masete".Jeg synes dog at den går litt for ofte men når det er sagt så er Netcom reklamen urtyrtelig gøyale alle sammen spesielt hun som ringer typen sin som er på byen og tar frem "pusestemmen" for å høre om han lengter hjem! Jeg ønsker meg dame med slik humor."flirer" herlig.

Enig med deg der Kåre, Netcom reklamen er topp. MEN den går minst like ofte som Ali Kaffe og man blir fort lei - når man hører samme reklame 25 ganger pr dag, 5-6 dager i uken :)

Gjest Jølsen's
Skrevet

Synes den flaueste reklamen er den der Liv Grete Poirée og mannen sitter ved bordet og han serverer henne frosk. Jeg føler meg fysisk flau når jeg ser den.

Skrevet

Jeg styrer ofte unna produkter med pinlige reklamer.. Og denne er jo helt grusom. Det verste er likevel hvor forbanna "catchy" den er, samme med det norske Grand Prix-bidraget.

Mye kvalitetsmusikk på hjernen min om dagen. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...