Gå til innhold

Bør jeg følge denne drømmen?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg har i den siste tiden hatt en gjentakende drøm om at jeg skal flytte til Tromsø og studere der.

Jeg har selv aldri vært i Tromsø, men tenkt at det er en fin by.

Men når den drømmen kommer igjen og igjen, bør jeg gjøre noe med den? Sier den meg noe?

Jeg har ellers jobb, hybel og studier i Oslo, og er ellers fornøyd med livet her.

Bør jeg flytte til Tromsø ? Kan det være at det er noe stort som venter på meg der?

Skrevet

Tja. Hvis det lar seg lett gjennomføre sånn praktisk sett, hvorfor ikke? Du har jo ikke noe å tape?

Tror ikke det er bare å flytte til Tromsø og begynne studier der, også blir du plutselig lykkelig liksom, men det skjønner du sikkert selv:)

Skrevet

"Denne drømmen kan enten symbolisere at du vil flytte i virkeligheten eller at du må gå videre i livet. Du må slutte å tenke på ting som har skjedd. Er flyttingen problemfylt må du prøve å endre deg. " =sakset.

Det kan være lurt å tenke på hva tromsø betyr for deg i våken tilstand. Har du tanker om at det er langt borte (fra ting/hendelser) eller andre ting du forbinder med tromsø som kan ses i sammenheng med livet du lever nå/tidligere? Noe du vil flykte fra? Stress rundt skole kanskje?

Å bare flytte fordi du gjør det i drømmen er nok ikke riktig,

Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Tromsø er sikkert ikke verdens navle, men en populær by, bra uteliv, dyrt å bo, bra studieplass, men ikke sååå gode jobbmuligheter. Men det siste kommer jo alt an på _hva_ du vil jobbe med da. Tromsø vokser stadig.

Jeg har aldri vært der, men vurderer strekt en tur for å se isbjørn i gatene *host*

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Bør jeg flytte til Tromsø ? Kan det være at det er noe stort som venter på meg der?''

Liker du å måke snø på 17. mai er Tromsø definitivt byen for deg. :-)

Gjest best wishes
Skrevet

"Denne drømmen kan enten symbolisere at du vil flytte i virkeligheten eller at du må gå videre i livet. Du må slutte å tenke på ting som har skjedd. Er flyttingen problemfylt må du prøve å endre deg. " =sakset.

Det kan være lurt å tenke på hva tromsø betyr for deg i våken tilstand. Har du tanker om at det er langt borte (fra ting/hendelser) eller andre ting du forbinder med tromsø som kan ses i sammenheng med livet du lever nå/tidligere? Noe du vil flykte fra? Stress rundt skole kanskje?

Å bare flytte fordi du gjør det i drømmen er nok ikke riktig,

Drømmen er bare snål, men det pussige er at det handler om Tromsø. Godt mulig at det symboliserer noe som er langt borte, og jeg er lei av problemene mine akkurat nå.

Skrevet

Drømmen er bare snål, men det pussige er at det handler om Tromsø. Godt mulig at det symboliserer noe som er langt borte, og jeg er lei av problemene mine akkurat nå.

''og jeg er lei av problemene mine akkurat nå.'' Det er ikke meningen å røske opp i noe du helst vil glemme :)

Jeg vet ikke hvorfor det er tromsø, men drømmer behandler dagsinntrykk og tanker man går med. Ikke så lett å forstå nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...