Gjest datadusten Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Viruskontrollen min skrur seg av og på nesten hver gang jeg skrur på maskinen. Først står det ingenting, så kommer det opp sånn beskjed fra Windows Sikkerhetssenter om at jeg ikke har viruskontroll. Et par minutter senere (antakelig etter at den har koplet seg til internett) vises ikke denne beskjeden lenger, og når jeg går inn på sikkerhetssenteret for å sjekke, så står det at jeg har viruskontroll.. Altså, viruskontroll HAR jeg, er nøye på det. har Norman Antivirus vers. 5.1. Er det noen flinke datafolk der ute som kan svare meg om OM noe er galt, og isåfall HVA?! 0 Siter
Gjest Litt forskjellig hvordan programmene oppfører seg Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Det kan være at den er flink til å oppdatere seg slik at: Du har viruskontroll men den sier at "det er noe feil" siden den mangler å få oppdatert seg. Når den får oppdatert seg (etter at du har fått internetkontakt) så er alt ok. Hvis det er slik så er det ikke noe feil 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.