Lillemus Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Sitter her og er helt i koma - bilen til min kjære stoppet i går og nektet å gå mer så jeg måtte kjøre ham på jobb i dag. Vekkerklokka ringte 6:30, rett opp av sengen, inn på badet, så ut på kjøkkenet og hente matpakken i kjøleskapet (han spiser også frokost på jobb), på med yttertyøyet og så:"Kommer du?" Jeg sto halvt påkledd på badet og klarte såvidt å få opp øynene... Hadde aldri klart slike morgener! Selv når jeg er alene hjemme uten barn står jeg opp minst en time før jeg må dra, skal jeg dusje står jeg opp halvannen time før. ) Nå trenger ikke jeg dra før kl. 9 da. Tar meg god tid på badet, spiser frokost, ser litt på frokost-tv mens jeg har laptopen på fanget og suller litt på nettet. Etter er times tid er jeg våken og opplagt. ) Hvordan er din hverdagsmorgen når du bare har deg selv å ta hensyn til? 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Sistnevnte hørtes ut som mine morgener. Står opp ca halvannen time før jeg skal på jobb. Først dusj, frokost med avisa (og God Morgen på TV) før jeg setter laptopen på fanget. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Skrevet 21. februar 2008 Sistnevnte hørtes ut som mine morgener. Står opp ca halvannen time før jeg skal på jobb. Først dusj, frokost med avisa (og God Morgen på TV) før jeg setter laptopen på fanget. Hadde jeg startet dagen som min kjære gjør så hadde jeg sannsynligvis brukt de 2 første timene på jobben til å våkne... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Da jeg var i jobb, måtte jeg også ha god tid om morgenen, for å våkne skikkelig til. Har alltid hatt barn hjemme, men vekket dem først tre kvarter etter jeg var stått opp. Måtte ha kaffe og røyk først....Stelte meg i ro og fred før barna toget inn på badet! Da stelte jeg til frokost og matpakker. Bare måtte ha _god_ tid, så jeg forsov meg aldri... 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Fred og ro :-) Jeg staar opp, trakter kaffe, og setter meg ned med laptopen og ser nyheter, sjekker mailer, dol og diverse annet. Saa gaar jeg paa badet, tar meg en dusj eller en vask, sminker og ordner meg, og hoerer musikk mens jeg styrer :-) Naa har ikke jeg jobb enda da, saa da blir til jeg suller rundt i huset, rer opp senger, rydder litt, vasker.... Gaar ut paa kafè, handler....Ogsaa har jeg faatt meg bil av min kjaere til valentins gave, en bmw:-D Saa elsker aa race litt rundt i den ;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Hvis morgenen er perfekt står jeg opp en time før resten av gjengen. Da sitter jeg med kaffekoppen og laptopen og nyter stillheten. Jeg er _svært_ bedagelig anlagt. Om morgenen er jeg treg. 0 Siter
mrxx Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Jeg står opp, henter avisen, tenner opp i peisen, koker kaffe, vasker håret eller dusjer, spiser frokost, mens jeg leser litt i avisen og drikker litt kaffe og drar på jobb. Dette tar ca. 40 minutter:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 De dagene jeg står opp for å gå på jobb og ungene sover, da er jeg oppe 1 1/2 time før jobben starter. Jeg koser meg med kaffe før jeg går på badet og steller meg. Drikker mere kaffe, spiser frokost og nyter stillheten frem til jeg drar. Jeg ser de fleste av dere setter dere med pc, det gjør ikke jeg. Da er jeg redd tiden ville løpt fra meg 0 Siter
Kalevala Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 *hehe* Ja, jeg kjenner meg igjen. Trenger minst 20 minutter i dusjen og en time til å "surre rundt" før jeg er klar til å dra på jobb. Mannen min derimot, er akkurat som kjæresten din. Vekkerklokka ringer 06:30, og han er på jobb 06:55. Det er 10 minutters kjøretur. Helt uforståelig for meg. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Jeg står opp, henter avisen, tenner opp i peisen, koker kaffe, vasker håret eller dusjer, spiser frokost, mens jeg leser litt i avisen og drikker litt kaffe og drar på jobb. Dette tar ca. 40 minutter:-) ''Jeg står opp, henter avisen, tenner opp i peisen, koker kaffe, vasker håret eller dusjer, spiser frokost, mens jeg leser litt i avisen og drikker litt kaffe og drar på jobb. Dette tar ca. 40 minutter:-)'' Jeg henger meg opp i det biten med "vasker håret ELLER dusjer". Når ble disse to vaskerutinene separert? Vasker du ikke håret når du dusjer? ;o) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Jeg er fleksibel,- kan både bruke lang tid, men også bruke 10 minutter fra sengen til inne i bilen. Er ikke avhengig av frokost, og kaffen kan like gjerne tas på jobben... 0 Siter
mrxx Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1203594618' post='3810128] ''Jeg står opp, henter avisen, tenner opp i peisen, koker kaffe, vasker håret eller dusjer, spiser frokost, mens jeg leser litt i avisen og drikker litt kaffe og drar på jobb. Dette tar ca. 40 minutter:-)'' Jeg henger meg opp i det biten med "vasker håret ELLER dusjer". Når ble disse to vaskerutinene separert? Vasker du ikke håret når du dusjer? ;o) Hehe, jo, men ikke sikkert at jeg dusjer, selv om jeg vasker håret. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Hehe, jo, men ikke sikkert at jeg dusjer, selv om jeg vasker håret. Er du av en slik årgang som er vokst opp med bading i stamp, og hårvask i vasken? ;o) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1203596137' post='3810139] Er du av en slik årgang som er vokst opp med bading i stamp, og hårvask i vasken? ;o) Men Lotte da...! Mobbing er ikke pent 0 Siter
mrxx Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1203596137' post='3810139] Er du av en slik årgang som er vokst opp med bading i stamp, og hårvask i vasken? ;o) Hehe, nja til en viss grad, i alle fall bading i stamp da jeg var liten:-) Men har jeg trent kvelden før hvor jeg da dusjer, så er det ikke sikkert at jeg dusjer morgenen etter og da blir det kun en rask hårvask, pluss, pluss. 0 Siter
Gjest Har alltid vært opp og sprett Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Er nok spretten som gubben din Vanlige morgener (gubben min vekker ungene) er: stå opp kl 05.30 (våkner før første pip på klokka), inn på badet for kattevask, ned på kjøkkenet for å sette på kaffe og spise en frokost (god morgen youghurt eller et par grove knekkebrød) På toalettet, på badet og steller meg, ned igjen for en kopp kaffe. Hvis jeg gir meg med den ene kaffen så kjører jeg rett over seks. Jeg prøver å a en kopp til og drøye til kvart over seks slik at jeg ikke er på jobben før ca ti på syv. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Hehe, nja til en viss grad, i alle fall bading i stamp da jeg var liten:-) Men har jeg trent kvelden før hvor jeg da dusjer, så er det ikke sikkert at jeg dusjer morgenen etter og da blir det kun en rask hårvask, pluss, pluss. *s* Dagens ungdommer vet vel knapt hvordan en vaskeklut skal anvendes ;o) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Da står jeg opp 10-15min før jeg skal gå! Klær og alt legger jeg klart kvelden før :0) 0 Siter
Gjest nikkot Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 De dagene jeg har fri i uken (vi er sjeldent uten barn i ukedagene), så står jeg opp til vanlig tid. Koker meg kaffe, smører meg ei skive, og setter meg med avisa. Nyter stillheten i huset. Når barna skal på skolen, vekker jeg de etter min "kosestund" og etter at jeg har smurt nister og gjort klar skolesekkene. Da jeg var hjemme i barselpermisjon, stod jeg opp før barna våknet hver morgen, slik at jeg hadde denne stunden for meg selv hver morgen. Er barna på overnattingsbesøk i ukene har jeg samme rutine, bare nyyyyyyyter det !!! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Men Lotte da...! Mobbing er ikke pent Mobber ikke. Tenker bare med forundring på dette. Min mamma, f. 1948, er ikke vokst opp med dusj, men bading i stamp. Hun klarer ikke den dag i dag å vaske håret mens hun står under dusjen. Hun får følelsen av å drukne. Derfor vasker hun alltid håret i vasken. Selv blir jeg helt svimmel av å stå sånn "oppned". Gjøres bare ved farging av hår. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.