Gå til innhold

Humorparodi med Charlie Sheen

Anbefalte innlegg

Gjest Charlie Sheen er morsom
Skrevet

Parodien på skrekkfilmen "The ring"... hva heter den?

Foruten den og "Hot Shots"...er det flere i samme stilen som er ok å se?

Gjest Charlie Sheen er morsom
Skrevet

Filmene jeg tenkte på heter Scary Movie :)

Skrevet

"Hjelp vi flyr" (Leslie Nielsen, tror jeg?) og "Top Secret" med Val Kilmer, kanskje?

Skrevet

"Høyt skum i Hollywood" med Peter Sellers, "Delta Gjengen" med John Belushi er morsomme, og den som "Birdie" nevnte "Top Secret" (om det er den med kua med sjøstøvler på) he.he..

Og "Gudene er gale", spesielt den der de finner ei Cola flaske i jungelen, og skal gå til verdens ende for å kaste den!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

"Høyt skum i Hollywood" med Peter Sellers, "Delta Gjengen" med John Belushi er morsomme, og den som "Birdie" nevnte "Top Secret" (om det er den med kua med sjøstøvler på) he.he..

Og "Gudene er gale", spesielt den der de finner ei Cola flaske i jungelen, og skal gå til verdens ende for å kaste den!

Ja "gudene må være gale" er helt sinnsyk morsom.Kan ikke huske jeg har ledd så mye kontinuerlig av en film noensinne.Tenk så mye misunnelse og kaos av bare ei enkel cola flaske som blir pælma fra et fly.

Skrevet

Ja "gudene må være gale" er helt sinnsyk morsom.Kan ikke huske jeg har ledd så mye kontinuerlig av en film noensinne.Tenk så mye misunnelse og kaos av bare ei enkel cola flaske som blir pælma fra et fly.

Vi så igjen "Gudene må være gale" for kort tid siden. Den var mye morsommere på 80-tallet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...