Gjest Charlie Sheen er morsom Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Parodien på skrekkfilmen "The ring"... hva heter den? Foruten den og "Hot Shots"...er det flere i samme stilen som er ok å se? 0 Siter
Gjest Charlie Sheen er morsom Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Filmene jeg tenkte på heter Scary Movie 0 Siter
birdie Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 "Hjelp vi flyr" (Leslie Nielsen, tror jeg?) og "Top Secret" med Val Kilmer, kanskje? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 "Høyt skum i Hollywood" med Peter Sellers, "Delta Gjengen" med John Belushi er morsomme, og den som "Birdie" nevnte "Top Secret" (om det er den med kua med sjøstøvler på) he.he.. Og "Gudene er gale", spesielt den der de finner ei Cola flaske i jungelen, og skal gå til verdens ende for å kaste den! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 "Høyt skum i Hollywood" med Peter Sellers, "Delta Gjengen" med John Belushi er morsomme, og den som "Birdie" nevnte "Top Secret" (om det er den med kua med sjøstøvler på) he.he.. Og "Gudene er gale", spesielt den der de finner ei Cola flaske i jungelen, og skal gå til verdens ende for å kaste den! Ja "gudene må være gale" er helt sinnsyk morsom.Kan ikke huske jeg har ledd så mye kontinuerlig av en film noensinne.Tenk så mye misunnelse og kaos av bare ei enkel cola flaske som blir pælma fra et fly. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Ja "gudene må være gale" er helt sinnsyk morsom.Kan ikke huske jeg har ledd så mye kontinuerlig av en film noensinne.Tenk så mye misunnelse og kaos av bare ei enkel cola flaske som blir pælma fra et fly. Vi så igjen "Gudene må være gale" for kort tid siden. Den var mye morsommere på 80-tallet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.