Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på babykino på filmen Lønsj i dag.

Får jo små avbrytelser hele tiden når en har med seg baby... så jeg så ingen sammenheng i filmen, skjønner ikke hva i all verdens dager som var poenget med å lage en sånn teit film, og jeg sitter her nå og tenker jeg skulle ønske jeg aldri hadde sett den.

Men jeg må jo ha misset noe, eller? Kanskje jeg bare er teit. Hm.

Skrevet

Ikke engang min venninne som er _svoren_ Axel Henie-fan syns den filmen var bra.

Jeg har ikke sett den, så jeg skal ikke uttale meg på egne vegne. Stoler på hun Brita M Eng jeg. Hun og jeg har ganske lik filmsmak, men jeg har ikke fått hørt/ lest hva hun syns om den ennå.....

Skrevet

Jeg tror ikke du har misset noe, for du er ikke teit. Dette var vel en film som ikke var handlingsdrevet, ikke rart den fremstår som pizzafyll!

Skrevet

Søstera mi og mannen elsker norske filmer, så de valgte den da de for en gangs skyld skulle på kino i forrige uke (3-4 år siden sist).

De var så skuffet! Skjønte ikke poenget i det hele tatt....

Vi skal hvertfall ikke se den...

Skrevet

Søstera mi og mannen elsker norske filmer, så de valgte den da de for en gangs skyld skulle på kino i forrige uke (3-4 år siden sist).

De var så skuffet! Skjønte ikke poenget i det hele tatt....

Vi skal hvertfall ikke se den...

Poenget er at det ikke finnes noe poeng. Og filmskaperen og skuespillerne tror nå at de har funnet opp kruttet på nytt... Det de ikke har skjønt, er at filmtittere gjerne ønsker en handling... ;s

Skrevet

Takk for tipset! *stryker Lønsj av filmlista*

ergelig å kaste bort to timer på dårlig film. kun under filmfestivaler at jeg går på filmer jeg ikke har lest anmeldelser av før.,

Men selv om jeg leser anmeldelser er jeg jo ikke alltid enig..det går forresten begge veger da. Særlig romantisk-komedier blir dømt nedenom og hjem -og jeg som elsker genren har annen skala,-P

Skrevet

Hihi... Nok et eksempel på hvor sær jeg er. :-)

Det heter seg at jeg må gå på kino alene om jeg skal se filmer alene. Vil jeg på kinomed andre, må jeg se på det alle andre liker, men nyte det å gå sammen med andre og være sosial.

Jeg syntes filmen var bra. Kanskje fordi det var en film uten håp. Fordi selv om handlingen kan være litt spesiell, så får den meg til å tenke etterpå.

Jenta som Pia spiller.... Hvor mange finnes det ikke av henne der ute?

Aksel... Jeg tror faktisk det er noen av ham der ute også.

På samme måte som hun eldre som først setter seg inn i bilen på fører siden i bilen som Nicolai kjørte.

Karakteren til Ane... Livets ironi.

Tar man med måkene og et par andre episoder, så er de kanskje ikke helt forståelige på mange måter, men det er et bilde der også. Og de gikk jo ut med advarsel om atdet var en film uten håp...

Men... Jeg gikk på kino medmin søster ei gang. Spurte gutten i luka om det var en film for to søstre. Fikk til svar at det ikkevar en film for noen. Vi fikk ha hele salen for oss selv. Det er her tross alt snakk om Kristiansand og ikke den minste salen.

Jo da, filmen var til tider litt rar, men samtidig var historien ganske så interessant. De tankene jeg satt igjen med etterpå, var verd alle rare episoder i filmen. :-)

Skrevet

Hihi... Nok et eksempel på hvor sær jeg er. :-)

Det heter seg at jeg må gå på kino alene om jeg skal se filmer alene. Vil jeg på kinomed andre, må jeg se på det alle andre liker, men nyte det å gå sammen med andre og være sosial.

Jeg syntes filmen var bra. Kanskje fordi det var en film uten håp. Fordi selv om handlingen kan være litt spesiell, så får den meg til å tenke etterpå.

Jenta som Pia spiller.... Hvor mange finnes det ikke av henne der ute?

Aksel... Jeg tror faktisk det er noen av ham der ute også.

På samme måte som hun eldre som først setter seg inn i bilen på fører siden i bilen som Nicolai kjørte.

Karakteren til Ane... Livets ironi.

Tar man med måkene og et par andre episoder, så er de kanskje ikke helt forståelige på mange måter, men det er et bilde der også. Og de gikk jo ut med advarsel om atdet var en film uten håp...

Men... Jeg gikk på kino medmin søster ei gang. Spurte gutten i luka om det var en film for to søstre. Fikk til svar at det ikkevar en film for noen. Vi fikk ha hele salen for oss selv. Det er her tross alt snakk om Kristiansand og ikke den minste salen.

Jo da, filmen var til tider litt rar, men samtidig var historien ganske så interessant. De tankene jeg satt igjen med etterpå, var verd alle rare episoder i filmen. :-)

Dette høres ut som en film jeg kan like :-)

Skrevet

Dette høres ut som en film jeg kan like :-)

Bra jeg ikke er helt alene... :-)

Persille1365381127
Skrevet

Det er ingen sammenheng - den var bare rar :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...