Gjest prøver å trøste Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Ei venninne av meg har nettopp funnet ut at hun har gonore.Hun har ikke vært utro og mannen nekter også at han har vært det.Hun er helt knust pga dette og jeg vet ikke hvordan jeg skal trøste henne.For gonore er bare smittsomt gjennom sex? 0 Siter
Gjest prøver å trøste Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Eller var det klamydia hun hadde.Jeg husker ikke helt 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Eller var det klamydia hun hadde.Jeg husker ikke helt Troe heller det var klamydia. Det erlitt mer vanlig. En av partene kan jo ha vært smittet før de ble sammen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Eller var det klamydia hun hadde.Jeg husker ikke helt Det er temmelig stor forskjell her - på kalmydia og gonore altså. Gonore får man symptomer på kort tid (dager / uker) etter samleiet mens klamydia kan ligge latent i årevis uten at man har symptomer i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.