Gå til innhold

hvor mye har dere i faste utgifter?

Anbefalte innlegg

Gjest faste utgifter?
Skrevet

Vurderer å kjøpe bil på boliglånet. Sitter og regner på hvor mye faste utgifter jeg kommer til å få i måneden. Er 29 år og samboer. Vi har egen leilighet og snart ganske ny bil (2004-modell). Mine totale utgifter i måneden blir på ca. 11.000. Dette inkluderer boliglån, husleie, bil (både lån og forsikring), studielån, internett, tv + fritidsaktivitetene mine. Er dette mye for en i min alder? (Dette er kun for min del, ikke både min og samboers tilsammen)

Hvor mye har dere i faste utgifter i måneden?

Skrevet

Jeg er 26 år og alenemor. Har ca 17 000 kr i faste utg. pr mnd. Dette inkl. huslån, fellesutg., forsikringer, studielån, strøm, sfo, adsl, canal digital og tlf.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er 26 år og alenemor. Har ca 17 000 kr i faste utg. pr mnd. Dette inkl. huslån, fellesutg., forsikringer, studielån, strøm, sfo, adsl, canal digital og tlf.

17 000 kr? Hvordan klarer du det? Det er jo en hel månedslønning. Pluss litt til for meg hvertfall.

Skrevet

Jeg er 39, delvis alenemor til 2 og har ca. 12000,- i faste utgifter hver mnd. Det inklulderer husleie, huslån, forsikringer/årsavgift på bilen, sfo for det ene barnet, telefon, strøm og internett (kabel-tv er inkl. i husleia). Kjæresten min fyller opp bensintanken for meg så ofte at det er sjeldent jeg fyller selv. :o)

Skrevet

17 000 kr? Hvordan klarer du det? Det er jo en hel månedslønning. Pluss litt til for meg hvertfall.

Jeg betaler ganske kraftig på huslånet, for at jeg hadde relativt god inntekt, og har fremdeles ganske grei inntekt nå selv om jeg er sykmeldt. Men, er jammen usikker om jeg vil klare de utg. når jeg går over på attføring/rehab. Men, da har jeg iallefall muligheten til å forlenge antall år på huslånet og dermed spare litt der. =)

Da jeg kjøpte huset hadde jeg ca 60 000 brutto i mnd. Nå har jeg 6G, og når jeg går over på attføring/rehab, så blir det vel 66% av 6G. tror jeg.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg betaler ganske kraftig på huslånet, for at jeg hadde relativt god inntekt, og har fremdeles ganske grei inntekt nå selv om jeg er sykmeldt. Men, er jammen usikker om jeg vil klare de utg. når jeg går over på attføring/rehab. Men, da har jeg iallefall muligheten til å forlenge antall år på huslånet og dermed spare litt der. =)

Da jeg kjøpte huset hadde jeg ca 60 000 brutto i mnd. Nå har jeg 6G, og når jeg går over på attføring/rehab, så blir det vel 66% av 6G. tror jeg.

60 000 brutto ja. Da skjønner jeg det gikk greit :o)

Skrevet

Jeg er 31 og enslig forsørger for 3 barn.

Har ca. 22 000,- i faste utgifter pr. mnd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...