Gjest Hvor er alle sammen? Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Hvor er Andor, Grip, Sdd, Flisa ,Månestråle, Gyrken, Sør, Carpe Diem m.fl. ?? 0 Siter
Gjest hvor er du? Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Og hvem er du som lurer? ;-) Noen har kanskje nytt nick eller er på andre forum? 0 Siter
Gjest tuppeturi Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 mange er her og sniker i kulissene Var noen som ble litt redd for noen år siden da det var stilt et lignende spørsmål med detaljer av info dem selv hadde lagt ut, både som tekst i div innlegg og på hjemmesidene som var åpen for alle....og skiftet nick eller bare "gjemte" seg bort Tror folk flest ser behovet for å være anonym i dag...men må si det er litt gøy å faktisk vite så utrulig mye om folk gjennom 10 år her inne og som faktisk ennå er her 0 Siter
Gjest Hvor er alle sammen? Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Og hvem er du som lurer? ;-) Noen har kanskje nytt nick eller er på andre forum? Er enig med tuppeturi: tror mange er her med nye nick. Synes jeg har kjent igjen en del av dem ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Du glemte meg! SDD, Flisa og Sør har nå vært innom her noen få ganger det siste halvåret, Gyrken & Andor stakk trynet sitt innom èn (?) gang og var borte igjen før eg rakk å si hei. 0 Siter
Gjest Hvor er alle sammen? Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Du glemte meg! SDD, Flisa og Sør har nå vært innom her noen få ganger det siste halvåret, Gyrken & Andor stakk trynet sitt innom èn (?) gang og var borte igjen før eg rakk å si hei. Glemte ikke deg. Vet da at du er her daglig .)) 0 Siter
Gjest Jeg er en av de gamle Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Jeg er en av de gamle. Har kommet dit at jeg ønsker å være helt anonym her inne. Har ikke skjedd noe spesiellt, bare føler det ble for mye liksom. Slik tror jeg det vil fortsette fremover, det har vært slik i et år eller noe. Er ikke her så ofte som før heller. Nå er jeg gjerne innom kun de gangene jeg trenger hjelp til noe, sjelden bare til prating/sosialt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Jeg er en av de gamle. Har kommet dit at jeg ønsker å være helt anonym her inne. Har ikke skjedd noe spesiellt, bare føler det ble for mye liksom. Slik tror jeg det vil fortsette fremover, det har vært slik i et år eller noe. Er ikke her så ofte som før heller. Nå er jeg gjerne innom kun de gangene jeg trenger hjelp til noe, sjelden bare til prating/sosialt. ''Har kommet dit at jeg ønsker å være helt anonym her inne.'' Fy! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Glemte ikke deg. Vet da at du er her daglig .)) Puh! Det var godt å høre. 0 Siter
trubaduren Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 hvor er prozak og shit didley do eller noe sånt jeg husker de hadde som nick?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.