Gå til innhold

Gamle Dolere...

Gjest Hvor er alle sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er Andor, Grip, Sdd, Flisa ,Månestråle, Gyrken, Sør, Carpe Diem m.fl. ??

Gjest hvor er du?
Skrevet

Og hvem er du som lurer? ;-)

Noen har kanskje nytt nick eller er på andre forum?

Gjest tuppeturi
Skrevet

mange er her og sniker i kulissene ;)

Var noen som ble litt redd for noen år siden da det var stilt et lignende spørsmål med detaljer av info dem selv hadde lagt ut, både som tekst i div innlegg og på hjemmesidene som var åpen for alle....og skiftet nick eller bare "gjemte" seg bort :)

Tror folk flest ser behovet for å være anonym i dag...men må si det er litt gøy å faktisk vite så utrulig mye om folk gjennom 10 år her inne og som faktisk ennå er her :)

Skrevet

Og hvem er du som lurer? ;-)

Noen har kanskje nytt nick eller er på andre forum?

Er enig med tuppeturi: tror mange er her med nye nick. Synes jeg har kjent igjen en del av dem :))

Skrevet

Du glemte meg!

SDD, Flisa og Sør har nå vært innom her noen få ganger det siste halvåret, Gyrken & Andor stakk trynet sitt innom èn (?) gang og var borte igjen før eg rakk å si hei.

Skrevet

Du glemte meg!

SDD, Flisa og Sør har nå vært innom her noen få ganger det siste halvåret, Gyrken & Andor stakk trynet sitt innom èn (?) gang og var borte igjen før eg rakk å si hei.

Glemte ikke deg. Vet da at du er her daglig .))

Gjest Jeg er en av de gamle
Skrevet

Jeg er en av de gamle.

Har kommet dit at jeg ønsker å være helt anonym her inne. Har ikke skjedd noe spesiellt, bare føler det ble for mye liksom. Slik tror jeg det vil fortsette fremover, det har vært slik i et år eller noe.

Er ikke her så ofte som før heller. Nå er jeg gjerne innom kun de gangene jeg trenger hjelp til noe, sjelden bare til prating/sosialt.

:)

Skrevet

Jeg er en av de gamle.

Har kommet dit at jeg ønsker å være helt anonym her inne. Har ikke skjedd noe spesiellt, bare føler det ble for mye liksom. Slik tror jeg det vil fortsette fremover, det har vært slik i et år eller noe.

Er ikke her så ofte som før heller. Nå er jeg gjerne innom kun de gangene jeg trenger hjelp til noe, sjelden bare til prating/sosialt.

:)

''Har kommet dit at jeg ønsker å være helt anonym her inne.''

Fy! :-)

Skrevet

Glemte ikke deg. Vet da at du er her daglig .))

Puh! Det var godt å høre. :)

Skrevet

hvor er prozak og shit didley do eller noe sånt jeg husker de hadde som nick??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...