Gjest vaskevaske Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Må man vaske 100%mikropolyester på ullprogram?.......noen som har en link til der jeg får vaskeanvisning forklart? 0 Siter
Janna Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Jeg vasker superudertøyet på 60 grader. Det setter seg lettere svettelukt i superunderøy enn ull, synes jeg. Husk bare å vask det alene eller sammen med andre syntetiske stofftyper. Blander du inn plagg med bomull eller ull blir superundertøyet nuppete :-) 0 Siter
punky brewster Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Jeg vasker superudertøyet på 60 grader. Det setter seg lettere svettelukt i superunderøy enn ull, synes jeg. Husk bare å vask det alene eller sammen med andre syntetiske stofftyper. Blander du inn plagg med bomull eller ull blir superundertøyet nuppete :-) Åh, er det derfor det blir nuppete:) Men går sikkert greit å vaske det i et vaskenett? Slik at jeg ikke må vakse en maskin kin med superundetøy 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.