Gå til innhold

Farmen

Gjest heia Ingunn!

Anbefalte innlegg

Gjest heia Ingunn!
Skrevet

Noen som vet hva som skjer i farmen lørdag?

Blir torkil slått ned av Hugo?

Og hvem skal i kamp med Ingunn?

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• Colette

7

• Tyroll

7

• hidi, the scorpion

5

Skrevet

Jeg tror ikke Hugo slår ned noen som helst, han er for smart til det. Holder faktisk med Hugo jeg, han er jo den eneste av gutta som faktisk jobber hele tiden! Skjønt Geir-Ove (han som tok biene) virker som en trivelig og arbeidssom fyr også.

Skrevet

Jeg tror ikke Hugo slår ned noen som helst, han er for smart til det. Holder faktisk med Hugo jeg, han er jo den eneste av gutta som faktisk jobber hele tiden! Skjønt Geir-Ove (han som tok biene) virker som en trivelig og arbeidssom fyr også.

Jeg er også blitt litt mildere stemt mot Hugo det siste programmene og han har nok scoret på å legge seg litt lavere i terrenget. Å fremstå som en mannssjåvinist slik han gjorde til å begynne med var nok ikke så lurt nei.

Gjest jamvold
Skrevet

Fra begynnelsen likte jeg inngunn, helt til hun begynte med fantestreker. Det med karven var ufyselig og ødela for et helt team! Slike rampestreker blir for dumt og barnslig.

hidi, the scorpion
Skrevet

Fra begynnelsen likte jeg inngunn, helt til hun begynte med fantestreker. Det med karven var ufyselig og ødela for et helt team! Slike rampestreker blir for dumt og barnslig.

Helt enig!

Annonse

Skrevet

Helt enig, det bare bare idiotisk gjort. Jeg kan skjønne at hun ikke ville at Amin skulle få en kniv, men det gikk jo ut over alle da.

*Flirer* Vi tar vel ikke dette litt for alvorlig, gjør vi vel? ;o) Isj - noe må man nå få kose seg med! :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Helt enig, det bare bare idiotisk gjort. Jeg kan skjønne at hun ikke ville at Amin skulle få en kniv, men det gikk jo ut over alle da.

*Flirer* Vi tar vel ikke dette litt for alvorlig, gjør vi vel? ;o) Isj - noe må man nå få kose seg med! :o)

Selvfølgelig tar vi det alvorlig! Vi vil ha en verdig vinner!

*ser strengt på Lillemus*

Skrevet

Selvfølgelig tar vi det alvorlig! Vi vil ha en verdig vinner!

*ser strengt på Lillemus*

*Fnis* Vi storkoser oss med Farmen hver gang vi. :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

*Fnis* Vi storkoser oss med Farmen hver gang vi. :o)

He. he, det gjør vi her i huset òg!

Skrevet

Ingunn er sexy! :)

Hva gjør henne sexy? Frekkheten?

AneM1365380603
Skrevet

Spørs hvor mye vi hadde fulgt med om alle samarbeidet og var hyggelige hele tiden ;)

Det er intrigene som fenger og holder på seerne, men hjelpes meg så jeg kan irritere meg over enkelte av og til.

Annonse

Skrevet

Spørs hvor mye vi hadde fulgt med om alle samarbeidet og var hyggelige hele tiden ;)

Det er intrigene som fenger og holder på seerne, men hjelpes meg så jeg kan irritere meg over enkelte av og til.

''Det er intrigene som fenger og holder på seerne, men hjelpes meg så jeg kan irritere meg over enkelte av og til.''

Selvfølgelig. :o) De velger nok ikke ut deltakerne heeelt i blinde nei. Men det er jo det som er moroa!

Skrevet

Vet ikkje, ho er pen, sjarmerende og så har ho ett litt frekt glimt i øynene, nydelig munn og noe veldig friskt over seg som gjør ho sexy i mine øyne.

Kroppen har eg ikkje lagt merke til enda, og da er sikkert den helt ok går eg utifra...:)

Ho har X-faktoren, det som ikkje er så lett å sette fingeren på, ho minner meg litt om (som type) Marit Bjørgen.

Skrevet

Vet ikkje, ho er pen, sjarmerende og så har ho ett litt frekt glimt i øynene, nydelig munn og noe veldig friskt over seg som gjør ho sexy i mine øyne.

Kroppen har eg ikkje lagt merke til enda, og da er sikkert den helt ok går eg utifra...:)

Ho har X-faktoren, det som ikkje er så lett å sette fingeren på, ho minner meg litt om (som type) Marit Bjørgen.

''Ho har X-faktoren, det som ikkje er så lett å sette fingeren på, ho minner meg litt om (som type) Marit Bjørgen''

Jeg kan forsåvidt skjønne det, men jeg har fått henne totalt i vranga. :o) Og jeg tviler på at min kjære vil være enig med deg i sammenligningen med Marit Bjørgen altså! ;o) Han har et godt øye til henne, men Ingunn tåler han ikke trynet på.

Skrevet

''Ho har X-faktoren, det som ikkje er så lett å sette fingeren på, ho minner meg litt om (som type) Marit Bjørgen''

Jeg kan forsåvidt skjønne det, men jeg har fått henne totalt i vranga. :o) Og jeg tviler på at min kjære vil være enig med deg i sammenligningen med Marit Bjørgen altså! ;o) Han har et godt øye til henne, men Ingunn tåler han ikke trynet på.

Nå har eg ikkje fulgt så voldsomt mye med på Farmen, bare sett ett par episoder og det er godt mulig eg hadde misslikt henne eg og om ho er skikkelig "bitchy" slik som eg får inntrykk av her.

Vet ikkje! :-)

Gjest Jølsen's
Skrevet

Ingunn er sexy! :)

Ingunn er absolutt ikke sexy. Hun snakker bergensk eller hva pokker det er. Det er ikke noe sexy med kvinner som snakker vestlandsdialekt.

Gjest Jølsen's
Skrevet

Enig med deg. Hun er kjempefrekk. Finnes ikke noe sexy med frekke kvinnfolk. Holdt på å kaste likørglasset mitt i TV'n da jeg så henne sitte i høyet og planlegge sprell. Skikkelig motbydelig kvinnfolk.

Gjest Jølsen's
Skrevet

Pen?! Hva gjør henne pen? Hun ser jo ut som et fugleskremsel. Ikke noe ekstra der i gården.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...