Gjest Jølsen's Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 ''Ho har X-faktoren, det som ikkje er så lett å sette fingeren på, ho minner meg litt om (som type) Marit Bjørgen'' Jeg kan forsåvidt skjønne det, men jeg har fått henne totalt i vranga. ) Og jeg tviler på at min kjære vil være enig med deg i sammenligningen med Marit Bjørgen altså! ;o) Han har et godt øye til henne, men Ingunn tåler han ikke trynet på. Marit Bjørgen er gull, mens Ingunn er Ikea-plast. 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Nå har eg ikkje fulgt så voldsomt mye med på Farmen, bare sett ett par episoder og det er godt mulig eg hadde misslikt henne eg og om ho er skikkelig "bitchy" slik som eg får inntrykk av her. Vet ikkje! :-) Bitchy er bare fornavnet. Dama er uutholdelig. 0 Siter
siddisen Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Ingunn er absolutt ikke sexy. Hun snakker bergensk eller hva pokker det er. Det er ikke noe sexy med kvinner som snakker vestlandsdialekt. Hallooooo !! 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Fra begynnelsen likte jeg inngunn, helt til hun begynte med fantestreker. Det med karven var ufyselig og ødela for et helt team! Slike rampestreker blir for dumt og barnslig. Jeg liker Ingunn og Amin best av folket på famen. De lager litt liv i det minste. Torkil (?) og mora er noen underlige skruer. Maken til mammadalt skal man lete lenge etter. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Ingunn er absolutt ikke sexy. Hun snakker bergensk eller hva pokker det er. Det er ikke noe sexy med kvinner som snakker vestlandsdialekt. Sludder & pølsevev! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Pen?! Hva gjør henne pen? Hun ser jo ut som et fugleskremsel. Ikke noe ekstra der i gården. Sludder. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Bitchy er bare fornavnet. Dama er uutholdelig. Shut up! Kvinnfolk har du ihvertfall ikkje greie på. 0 Siter
Gjest Twinsen Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Hva gjør henne sexy? Frekkheten? Eller tunga som hele tiden stikker ut av munnen... Jeg håper hun reiser hjem i morgen! Hadde sansen for henne helt til hun tok karva. Håper egentlig hun ikke er så teit, håper det var på befaling fra tv2... 0 Siter
illuminatum Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Ingunn er absolutt ikke sexy. Hun snakker bergensk eller hva pokker det er. Det er ikke noe sexy med kvinner som snakker vestlandsdialekt. Hun er bare helt ... mmmmmmmm Også er det noe herlig med damer med vestlandsdialekt:-) 0 Siter
Colette Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 ''Ho har X-faktoren, det som ikkje er så lett å sette fingeren på, ho minner meg litt om (som type) Marit Bjørgen'' Jeg kan forsåvidt skjønne det, men jeg har fått henne totalt i vranga. ) Og jeg tviler på at min kjære vil være enig med deg i sammenligningen med Marit Bjørgen altså! ;o) Han har et godt øye til henne, men Ingunn tåler han ikke trynet på. Ingunn er grusom. Manipulerende og beregnende. Helt enig med deg, Lillemus :-) Hugo er min favoritt, ved siden av Amin (hvilke mannfolk i hver sin aldersklasse!). Og blant jentene, muligens Silje:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Ingunn er grusom. Manipulerende og beregnende. Helt enig med deg, Lillemus :-) Hugo er min favoritt, ved siden av Amin (hvilke mannfolk i hver sin aldersklasse!). Og blant jentene, muligens Silje:-) Amin skal du få ha i fred for meg, han snakker jo ikke rent engang. "førsteskjempe".... *Grøss* Men Hugo har jeg fått mer og mer sansen for, til å begynne med syntes jeg han var en snodig skrue, men nå liker jeg ham. ) Håper bare Ingunn velger hun furtebærta som motstander i tvekampen i kveld og får henne ut, hun går meg på nervene! 0 Siter
Colette Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Amin skal du få ha i fred for meg, han snakker jo ikke rent engang. "førsteskjempe".... *Grøss* Men Hugo har jeg fått mer og mer sansen for, til å begynne med syntes jeg han var en snodig skrue, men nå liker jeg ham. ) Håper bare Ingunn velger hun furtebærta som motstander i tvekampen i kveld og får henne ut, hun går meg på nervene! Jeg synes Amin er en flott 20-åring. Arbeidsom og sterk. Jeg hører også at han snakker litt urent, men det bare overhører jeg :-) Han virker moden og voksen. Hugo er spesiell, ja, men jeg kan ikke annet enn å beundre han. Da han ordnet tømmerfløtingen på en så flott måte, så fikk jeg faktisk tårer i øynene :-) Snakk om å leve seg inn i programmet :-) Er det Kathrine hun heter, hun furteguri? Hun hadde hatt godt av å bli andrekjempe i dag. Helt enig i den :-) Men allikevel så håper jeg at Ingunn ryker i dag... 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Hun er bare helt ... mmmmmmmm Også er det noe herlig med damer med vestlandsdialekt:-) Æsj nei. Vestlandsdamer er horer alle som en, og ser slik ut også. 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Sludder & pølsevev! Det er ikke sludder i det hele tatt. Jeg klarer simpelthen ikke kvinnfolk med sånn dialekt. Vemmelig og irriterende å høre på. Da er det bedre med folk som ikke klarer å snakke reint, og da er det ille. 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Shut up! Kvinnfolk har du ihvertfall ikkje greie på. Nja, jeg vet hvertfall hvilke som kastes i søpla :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Det er ikke sludder i det hele tatt. Jeg klarer simpelthen ikke kvinnfolk med sånn dialekt. Vemmelig og irriterende å høre på. Da er det bedre med folk som ikke klarer å snakke reint, og da er det ille. Det er ihvertfall pølsevev. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Æsj nei. Vestlandsdamer er horer alle som en, og ser slik ut også. Så jeg er hore og ser ut som en hore, for jeg kommer fra vestlandet. He he, jaja, det sier mer om deg enn meg heldigvis! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Nja, jeg vet hvertfall hvilke som kastes i søpla :-) :-) Bare hyggelig. 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1203786905' post='3811798] Så jeg er hore og ser ut som en hore, for jeg kommer fra vestlandet. He he, jaja, det sier mer om deg enn meg heldigvis! Hva du er eller ikke er, interesserer meg ikke det minste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.