Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Det er ihvertfall pølsevev. I såfall kan det veves gode pølser. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 I såfall kan det veves gode pølser. Akkurat det er eg helt enig med deg i, sjøl om det er lengre mellom de gode pølsene enn mellom sexy bergensere! :-) 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Akkurat det er eg helt enig med deg i, sjøl om det er lengre mellom de gode pølsene enn mellom sexy bergensere! :-) Nevn én fin Bergendame, så får vi se. 0 Siter
ilaria Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg håper Ingunn er hard og velger en lett match som en av de blonde anonyme jentene (gjerne hun som ikke ville være storbonde. Hallo? Så lite taktisk lurt at det var flaut!) Men jeg tror hun velger Katharina. Håper sistnevnte går ut, har ikke sansen for henne. Ingunn derimot håper jeg blir med litt til. Hun skaper tross alt litt underholdning:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg synes Amin er en flott 20-åring. Arbeidsom og sterk. Jeg hører også at han snakker litt urent, men det bare overhører jeg :-) Han virker moden og voksen. Hugo er spesiell, ja, men jeg kan ikke annet enn å beundre han. Da han ordnet tømmerfløtingen på en så flott måte, så fikk jeg faktisk tårer i øynene :-) Snakk om å leve seg inn i programmet :-) Er det Kathrine hun heter, hun furteguri? Hun hadde hatt godt av å bli andrekjempe i dag. Helt enig i den :-) Men allikevel så håper jeg at Ingunn ryker i dag... Jeg klarer bare ikke voksne som ikke kan si kj-lyden. Det høres bare så altfor barnslig og umodent ut. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Nevn én fin Bergendame, så får vi se. Du vet: "Jenter fra Bergen er nokke for seg, de sittar på fergen og blinkar til deg..osv..tra,la,lala.. 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Du vet: "Jenter fra Bergen er nokke for seg, de sittar på fergen og blinkar til deg..osv..tra,la,lala.. Da skal jeg styre langt unna fergene fremover. Lettere med fly, da kan man bare kaste dem ut og vite at de ikke treffer bakken. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Nevn én fin Bergendame, så får vi se. http://i167.photobucket.com/albums/u138/mycomments_2007/Sexy/sexy-15.jpg 0 Siter
ilaria Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg håper Ingunn er hard og velger en lett match som en av de blonde anonyme jentene (gjerne hun som ikke ville være storbonde. Hallo? Så lite taktisk lurt at det var flaut!) Men jeg tror hun velger Katharina. Håper sistnevnte går ut, har ikke sansen for henne. Ingunn derimot håper jeg blir med litt til. Hun skaper tross alt litt underholdning:) Yes!! Det ser fint ut så langt:) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg håper Ingunn er hard og velger en lett match som en av de blonde anonyme jentene (gjerne hun som ikke ville være storbonde. Hallo? Så lite taktisk lurt at det var flaut!) Men jeg tror hun velger Katharina. Håper sistnevnte går ut, har ikke sansen for henne. Ingunn derimot håper jeg blir med litt til. Hun skaper tross alt litt underholdning:) Ytlendingen blei jo dritings på heimebrent jo! he.he.. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Ytlendingen blei jo dritings på heimebrent jo! he.he.. He, he, ja. Er vel ikke mye alkohol de tåler nå, med så lite mat! Og sikkert lenge siden de har drukket! He, hee! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 He, he, ja. Er vel ikke mye alkohol de tåler nå, med så lite mat! Og sikkert lenge siden de har drukket! He, hee! Skikkelig komisk var det, han blir sikkert kraftig fylla sjuk i morra. *LOL* 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 http://i167.photobucket.com/albums/u138/mycomments_2007/Sexy/sexy-15.jpg Riktig hårfarge. Det er også alt. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Skikkelig komisk var det, han blir sikkert kraftig fylla sjuk i morra. *LOL* Garantert! :0) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Nevn én fin Bergendame, så får vi se. Ha, ha, ha...Eg søkte på "Pene Bergensdamer", og fant "ho" her ! http://patentpending.blogs.com/patent_pending_blog/images/capture412200580553_pm.jpg 0 Siter
ilaria Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Garantert! :0) Han så jo heeeelt ødelagt ut, hihi, håper han blir nominert som førstekjempe eller noe, selv om jeg syntes litt synd på han da han lå der og bare glodde i taket... 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Ha, ha, ha...Eg søkte på "Pene Bergensdamer", og fant "ho" her ! http://patentpending.blogs.com/patent_pending_blog/images/capture412200580553_pm.jpg Det der er jo deg. Egotripp! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Det der er jo deg. Egotripp! :-) Det er deilig å være norsk på danskebåten! 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 :-) Det er deilig å være norsk på danskebåten! Driver folk fortsatt og reiser med danskebåten? Ikke rart samfunnet går til hælvette. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Driver folk fortsatt og reiser med danskebåten? Ikke rart samfunnet går til hælvette. Din dritt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.