Gå til innhold

Farmen

Gjest heia Ingunn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver folk fortsatt og reiser med danskebåten? Ikke rart samfunnet går til hælvette.

Inngunn rauk ut!

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• Colette

7

• Tyroll

7

• hidi, the scorpion

5

hidi, the scorpion
Skrevet

Du ødelegger alt, men det var det du ville....

Skrevet

Han så jo heeeelt ødelagt ut, hihi, håper han blir nominert som førstekjempe eller noe, selv om jeg syntes litt synd på han da han lå der og bare glodde i taket...

He, he, var sikkert fint med ei fyll etter så lang tid ;0)

De andre er nok bare sjalu...

Hehe..

Gjest Jølsen's
Skrevet

Hehe..

Ha ha! Mens de surver: "Hvorfor fikk _han_ hjembrent og ikke _viiiiii_!"

Skrevet

Hehe..

Ja sikkert. Det ble da et jævla baluba på grunn av en liten fylletabbe:) De må være veldig sultne og ampre der inne, eller så er det mangelen på sex som gjør dem rabiate. For første gang fikk jeg sympati for tøffe-Hugo. Han var vel den eneste som ikke tok helt av.

Skrevet

Hva du er eller ikke er, interesserer meg ikke det minste.

Si meg, hvordan kan du "høre" vestlandsdialekten her inne på forumet?

Det virker nemlig slik på den sure måten du svarer Shira.

Og siden du ikke klarer dialekten, så er det rart du har vært så pass nær dem at du kunne finne ut at de er horer alle sammen.

Hm..merkelig...

Gjest Shira :o)
Skrevet

Si meg, hvordan kan du "høre" vestlandsdialekten her inne på forumet?

Det virker nemlig slik på den sure måten du svarer Shira.

Og siden du ikke klarer dialekten, så er det rart du har vært så pass nær dem at du kunne finne ut at de er horer alle sammen.

Hm..merkelig...

Det sier mer om h*n enn oss du. Egentlig svarer jeg sjelden, men denne var bare så idiotisk at jeg klarte ikke dy meg ;o)

Skrevet

Ytlendingen blei jo dritings på heimebrent jo! he.he..

Vi lo godt ja. :o) Men jeg må si jeg fikk enda mer sansen for Hugo etter hans reaksjon på det hele. Han er jo rene kjernekaren!

Men oppførselen til de andre etterpå, da noen av dem mente at Amin bare kunne pelle seg derfra - den var helt ute av proporsjoner da! Er det å gå på tryne-fylla en enkelt gang noe å miste respekten for folk over? Det er vel noe de fleste av oss gjør en eller annen gang... Riktignok ikke på riksdekkende TV i beste sendetid på lørdag, men... ;o)

Skrevet

Ja sikkert. Det ble da et jævla baluba på grunn av en liten fylletabbe:) De må være veldig sultne og ampre der inne, eller så er det mangelen på sex som gjør dem rabiate. For første gang fikk jeg sympati for tøffe-Hugo. Han var vel den eneste som ikke tok helt av.

Ja, det får jo være måte på og overreagere...Han gjorde jo ikke noe annet galt enn på bli litt for full, og slukne, så vidt jeg kunne se.

Min respekt for Hugo bare vokser. Han er arbeidssom, real og en god venn i nøden. Jeg begynner virkelig å se på han som den eneste verdige vinneren her:-)

Skrevet

Inngunn rauk ut!

Ja det gjorde hun gitt.....og nå lurer jeg på om det kommer nye deltagere inn?

Foresten enig med deg at Ingunn var litt fresk. (Hun er ikke så bitch som Jølsen's vil ha det til, jeg synes faktisk han er verre :) ) Jeg likte ikke sprellene hennes, men hun var flott som storbonde, og hun var real som innrømte hva hun hadde gjort, og angret på det. Det gjør ikke alle som som er på Farmen. Se på Mikkel Isak, han har jo fått så mange godord etter filmen som han spiller inn, og medlidenhet da konen reiste fra ham. Men jaggu var vi irritert over han som satt på holmen og gaflet i seg speilegg, fra hans tid i Farmen. Det bor noe godt og gale i oss alle. Enten vi er Vestlendinger eller ikke...LOL

Det er bare et spill hele greia, men se det må vi jo. :)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1203801962' post='3812002]

Det sier mer om h*n enn oss du. Egentlig svarer jeg sjelden, men denne var bare så idiotisk at jeg klarte ikke dy meg ;o)

Jepp, skrev nettopp inn, og kommenterte, les......

AneM1365380603
Skrevet

Foresten enig med deg at Ingunn var litt fresk. (Hun er ikke så bitch som Jølsen's vil ha det til, jeg synes faktisk han er verre :) ) Jeg likte ikke sprellene hennes, men hun var flott som storbonde, og hun var real som innrømte hva hun hadde gjort, og angret på det. Det gjør ikke alle som som er på Farmen. Se på Mikkel Isak, han har jo fått så mange godord etter filmen som han spiller inn, og medlidenhet da konen reiste fra ham. Men jaggu var vi irritert over han som satt på holmen og gaflet i seg speilegg, fra hans tid i Farmen. Det bor noe godt og gale i oss alle. Enten vi er Vestlendinger eller ikke...LOL

Når det gjelder Ingunn, så håpet jeg hun ville tape kampen, men jeg syntes det var utrolig dumt at hun åkte ut ;) Hun som vant kampen er ikke den som lager for mye liv der inne, så det er jo greit å ha farveklattene med, selv om de irriterer.

Skrevet

Jada, det kom en gjeng labbende på slutten av programmet.

Han gafla ikkje i seg speilegg, men han og en annnen "supersleiping" spiste stekt makrell.

Skrevet

Når det gjelder Ingunn, så håpet jeg hun ville tape kampen, men jeg syntes det var utrolig dumt at hun åkte ut ;) Hun som vant kampen er ikke den som lager for mye liv der inne, så det er jo greit å ha farveklattene med, selv om de irriterer.

jada, og jeg heiet ikke spesielt på Ingunn, var vel helst irritert på Jølsen's.

Skrevet

Vi lo godt ja. :o) Men jeg må si jeg fikk enda mer sansen for Hugo etter hans reaksjon på det hele. Han er jo rene kjernekaren!

Men oppførselen til de andre etterpå, da noen av dem mente at Amin bare kunne pelle seg derfra - den var helt ute av proporsjoner da! Er det å gå på tryne-fylla en enkelt gang noe å miste respekten for folk over? Det er vel noe de fleste av oss gjør en eller annen gang... Riktignok ikke på riksdekkende TV i beste sendetid på lørdag, men... ;o)

Så flott sagt av deg, Lillemus :-)

Hugo virker som en kjernekar! Og jeg blir så glad når jeg ser folk ta ansvar og viser vennskap, og ikke bruker den uheldige situasjonen Amin havnet i, til å framheve seg sjøl. Flott av Hugo :-)

Skrevet

Han gafla ikkje i seg speilegg, men han og en annnen "supersleiping" spiste stekt makrell.

jaja anyway... hehe

Skrevet

Jo foresten...jeg tror faktisk de hadde med seg noen egg også. (du såg ikke den episoden du, vet du) Men når du sier det, så kom jeg på at det var makrell. Husker ikke hvem "supersleipingen" var, men husker bare at de VAR skikkelig sleipe :)

Skrevet

Jo foresten...jeg tror faktisk de hadde med seg noen egg også. (du såg ikke den episoden du, vet du) Men når du sier det, så kom jeg på at det var makrell. Husker ikke hvem "supersleipingen" var, men husker bare at de VAR skikkelig sleipe :)

Eg har nok gått glipp av egga ja.

Og har glemt hvem "supersleipingen" var, men det var HAN som lokka med samen, eg er igrunn glad eg har glemt vedkommende for han irriterte meg noe sinnsjukt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...