Gå til innhold

Farmen

Gjest heia Ingunn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har nok gått glipp av egga ja.

Og har glemt hvem "supersleipingen" var, men det var HAN som lokka med samen, eg er igrunn glad eg har glemt vedkommende for han irriterte meg noe sinnsjukt!

Jeg husker det jeg også, men ser han ikke for meg. Har nok glemt han like fort. Men det er det jeg sier, vi MÅ engasjere oss. Og få ut de vi ikke liker, sånn er det med slike serier. At det er noe "tillaget" tror jeg ikke vi tenker så mye over.

En betjent av meg kjenner Gaute, og han sa at deltagerne har skrevne replikker. Da mistet jeg gløden litt. Kan ikke helt forstå det heller, selv om alle skjønner at det som vises på tv er gjort med hensikt, får å få til litt intriger og slik.

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• Colette

7

• Tyroll

7

• hidi, the scorpion

5

Skrevet

Det er ikke sludder i det hele tatt. Jeg klarer simpelthen ikke kvinnfolk med sånn dialekt. Vemmelig og irriterende å høre på. Da er det bedre med folk som ikke klarer å snakke reint, og da er det ille.

Hvilken dialekt har du da?

Gjest stakkar deg da
Skrevet

Det er ikke sludder i det hele tatt. Jeg klarer simpelthen ikke kvinnfolk med sånn dialekt. Vemmelig og irriterende å høre på. Da er det bedre med folk som ikke klarer å snakke reint, og da er det ille.

Såret stolthet formoder jeg, du hører iallfall ut som en som slikker sårene sine etter å ha blitt forlatt av ei vestlandsjente..

Skrevet

Ja, det får jo være måte på og overreagere...Han gjorde jo ikke noe annet galt enn på bli litt for full, og slukne, så vidt jeg kunne se.

Min respekt for Hugo bare vokser. Han er arbeidssom, real og en god venn i nøden. Jeg begynner virkelig å se på han som den eneste verdige vinneren her:-)

Enig, jeg holder en stor knapp på Hugo som vinner av farmen 2008! Kjæresten min tror litt på Silje og han pleier veldig ofte å ha rett i slike ting, men vi får se... :o)

Skrevet

Ja, det får jo være måte på og overreagere...Han gjorde jo ikke noe annet galt enn på bli litt for full, og slukne, så vidt jeg kunne se.

Min respekt for Hugo bare vokser. Han er arbeidssom, real og en god venn i nøden. Jeg begynner virkelig å se på han som den eneste verdige vinneren her:-)

Ja hvis dette er den egentlige Hugo kan han godt vinne for meg, selv om jeg egentlig hadde håpet på en jente i år. Det er vel bare gutter og menn som har vunnet til nå, tror jeg(?).

Vet du hvor gammel han er, forresten? En jeg kjenner påstod at han er i tredveåra, men det får jeg ikke helt til å stemme.

Skrevet

Ja hvis dette er den egentlige Hugo kan han godt vinne for meg, selv om jeg egentlig hadde håpet på en jente i år. Det er vel bare gutter og menn som har vunnet til nå, tror jeg(?).

Vet du hvor gammel han er, forresten? En jeg kjenner påstod at han er i tredveåra, men det får jeg ikke helt til å stemme.

Jeg glemmer så fort hvem som har vunnet fra år til år, men kan ikke huske at noen jenter har vunnet i farten, nei...Men jeg synes at det ofte er med mange jenter som ikke har så mye å by på, dessverre.

Silje virker jo som ei allright jente, men det har vært fokusert lite på henne den siste tiden. Unni er vel egentlig også ei grei og flink dame, synes jeg.

Hugo er 37 år :-)

Annonse

Skrevet

Jeg glemmer så fort hvem som har vunnet fra år til år, men kan ikke huske at noen jenter har vunnet i farten, nei...Men jeg synes at det ofte er med mange jenter som ikke har så mye å by på, dessverre.

Silje virker jo som ei allright jente, men det har vært fokusert lite på henne den siste tiden. Unni er vel egentlig også ei grei og flink dame, synes jeg.

Nei, du har rett, det har vært 4 mannlige vinnere i Farmen, så langt:

http://no.wikipedia.org/wiki/Farmen_%28Norge%29

Skrevet

Jeg liker også Silje, men det kan jo meget vel være fordi de ikke viser stort av henne, hehe.

Uups, han _er_ i tredveåra, altså. Ja, da bomma jeg ganske grovt. Jeg trodde han var rundt 50..:-)

Skrevet

Jeg liker også Silje, men det kan jo meget vel være fordi de ikke viser stort av henne, hehe.

Uups, han _er_ i tredveåra, altså. Ja, da bomma jeg ganske grovt. Jeg trodde han var rundt 50..:-)

Hugo er vel ikke av mest ungdommelige, kanskje. Jeg har hele tiden visst hvor gammel han er, og derfor har jeg ikke fått gjort meg opp noen mening om hvor gammel jeg tror han er:-)

Står fram som en flott fyr nå, i hvert fall :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...