Gjest ny pendler Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Når man jobber utenlands store deler av året og bor på hotell, er det slik at man kan skrive det på selvangivelsen? Hvor og hvordan? Hva er reisedøgn? De døgnene man bruker på reise, eller er borte fra hjemmet? Om noen som vet kan gi meg linker eller svar, blir jeg glad:) 0 Siter
illuminatum Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Dersom du må betale hotelloppholdet selv kan du få trukket det fra ja. Men går ikke det inn i minstrefradraget? 0 Siter
Gjest ny pendler Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Dersom du må betale hotelloppholdet selv kan du få trukket det fra ja. Men går ikke det inn i minstrefradraget? Jeg aner ikke, men skal prøve å sette meg inn i dette nå. Betaler ikke hotelloppholdet selv... 0 Siter
illuminatum Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Jeg aner ikke, men skal prøve å sette meg inn i dette nå. Betaler ikke hotelloppholdet selv... Og hvilke utgifter skal du da ha fradrag for? 0 Siter
illuminatum Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Jeg aner ikke, men skal prøve å sette meg inn i dette nå. Betaler ikke hotelloppholdet selv... Her finner du for øvrig en link om pendling: http://www.skatteetaten.no/Templates/Brosjyre.aspx?id=5084&epslanguage=NO 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.