pekkaline Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Hva koster det å vaske dyner på et vaskeri? Vaskemaskinen min føles så liten når en hel dyne skal inn, og den rister og bærer seg noe aldeles..... 0 Siter
adelie Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Vanlige vaskemaskiner en lite nok for en _Pute_. Jeg vet ikke hva det koster, men har du noe valg? Jeg har gjort det, men lenge siden nå.. Alternativt kan du slenge dem ut en dag det er masse kuldegrader, så dør i allfall midden. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Vanlige vaskemaskiner en lite nok for en _Pute_. Jeg vet ikke hva det koster, men har du noe valg? Jeg har gjort det, men lenge siden nå.. Alternativt kan du slenge dem ut en dag det er masse kuldegrader, så dør i allfall midden. Kuldegrader tar midden ja, men jeg føler for en skikkelig vask av samtlige dyner. Ja, koste hva det koste vil, det er god tå få det gjort i ok maskiner. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Hei "sunshine" Har lagt igjen en beskjed til deg under meldinger.Dyner har jeg ikke peiling på annet enn at man har dem over seg når man "sover"!! "humre" 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Hei "sunshine" Har lagt igjen en beskjed til deg under meldinger.Dyner har jeg ikke peiling på annet enn at man har dem over seg når man "sover"!! "humre" Hei "humørspreder", du har fått svar 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Hei "humørspreder", du har fått svar "humør spreder" Var et nytt navn men gøyalt dog! Lover å fortsette med det! 0 Siter
Elbereth Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Hadde to dyner + et overmadrass-trekk inn på vaskeri i høst, mener jeg betalte noe over 700,-. Vil vel variere fra sted til sted, prisene. Jeg har 220-dyner, ikkje sjans å få dem inn i min vaskemaskin i hvert fall (Har en Bosch Maxx, 6kgs) 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 Hadde to dyner + et overmadrass-trekk inn på vaskeri i høst, mener jeg betalte noe over 700,-. Vil vel variere fra sted til sted, prisene. Jeg har 220-dyner, ikkje sjans å få dem inn i min vaskemaskin i hvert fall (Har en Bosch Maxx, 6kgs) Ok, takk, det gir en liten pekepinn 0 Siter
Gjest piamia Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg hadde aldri betalt for å få vasket de på vaskeri, men min mor gjør det.. Hun betaler 190.- per dyne vet jeg. (billigere om hun leverer mer enn 3) Jeg vasker de i maskinen på 60 grader, den bråker å rister litt, men maskinen har ikke tatt noen skade. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.