Gjest alt med måte Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Det er vel og bra. Men hva med alle disse søtstoffene? Jeg tror ikke de er så bra for kroppen heller. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 "appelsin sa`n og så bana`n! "humre" 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 "appelsin sa`n og så bana`n! "humre" *LOL* 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 De kunne ha laget rolige kasser, (rene vegger) dvs uten alle de fargene og *tullet* de har der. Men for all del, jeg synes at det er fint at skuffer unna sjokoladene. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 *LOL* En man fra lillestrøm så er man ikke sant! Nå har jeg en sinnsyk swinglåt her min venn! Kjøpte den isted! Hoi hoi! lyst å vite hvem?? Ikke særlig tenker jeg! "ler" 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 En man fra lillestrøm så er man ikke sant! Nå har jeg en sinnsyk swinglåt her min venn! Kjøpte den isted! Hoi hoi! lyst å vite hvem?? Ikke særlig tenker jeg! "ler" Jo kom an, ut med språket hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Enig!!! Det grøsser i meg når jeg ser alle tingene med masse kunstige søtningsstoffer i i kassen nå! Usj! Jeg spiser heller litt sukker med god samvittighet fremfor denne kunstige dritten. Men på min lokale Rimi har de frukt i en av kassene istedet og det er flott da! ) 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Jo kom an, ut med språket hehe Kjøpte "the mavericks and raol malo" Covers i dag! Et par inderlige swing låter der! Yahooooooo. "humre" prøv å hør! Mange gamle svisker som re innspilt på en ny måte! Veldig bra synes jeg! 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Kjøpte "the mavericks and raol malo" Covers i dag! Et par inderlige swing låter der! Yahooooooo. "humre" prøv å hør! Mange gamle svisker som re innspilt på en ny måte! Veldig bra synes jeg! Jeg får prøve å søke den opp på you tube kanskje? Må stikke en tur ut å hente en sønn, talast 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Jeg får prøve å søke den opp på you tube kanskje? Må stikke en tur ut å hente en sønn, talast Hente en "sønn"?? Er barna dine her og der? Eller ville du bare ha en "sønn"?? "tuller bare" Har det slik selv men håper hun overnatter og vi avtaler på forhånd hva som skal skje fordi papsen har også et liv som er avtalt! Mest rettferdig for alle synes jeg og ungene er ikke forutinntatt på at vi voksne kan bare ringes og vi henter uansett! Selvfølgelig er jeg kontaktbar og kan rykke ut hvis det er nødvendig men hun skjønner at jeg ikke sitter med bilnøklene i lomma hvis hun finner det for godt å skulle hjem! Da finner vi en annen "hjemløsning" Slikt synes ihvertfall jeg er viktig! 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Hente en "sønn"?? Er barna dine her og der? Eller ville du bare ha en "sønn"?? "tuller bare" Har det slik selv men håper hun overnatter og vi avtaler på forhånd hva som skal skje fordi papsen har også et liv som er avtalt! Mest rettferdig for alle synes jeg og ungene er ikke forutinntatt på at vi voksne kan bare ringes og vi henter uansett! Selvfølgelig er jeg kontaktbar og kan rykke ut hvis det er nødvendig men hun skjønner at jeg ikke sitter med bilnøklene i lomma hvis hun finner det for godt å skulle hjem! Da finner vi en annen "hjemløsning" Slikt synes ihvertfall jeg er viktig! Det er klart de må vite at vi også har et liv ja. Det er jo noen ganger vi ikke er kjørbare når de er borte. Skulle det være noe spesielt så har vi telefonen, eller vi hiver oss i en taxi. hehe, jeg har to sønner og ei datter. hehe han nest eldste har vært et sted og spilt billiard og bordtennis Denne helgen er jeg alkoholfri, det er jeg for det meste, men neste helg skal jeg feire ei tante. Jubileum og suprise (feil skrevet?) party. Blir så gøy atte Men så har jeg et problem, for dagen etter så skal det være countryfest/dans i nærheten her, og det hadde jo også vært himla morro å vært på. Min mann jobber denne helgen såklart Neida, det er jo en mening med det meste, og ikke orker jeg to dager på rappen heller så 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.