Gå til innhold

Reklamen der hun har en dukke-kjæreste.

Anbefalte innlegg

Gjest alt med måte
Skrevet

Det er reklame fra byggmakker.

Jeg synes det er så utrolig teit at en dame skal ha en dukke-kjæreste! Er det noe jeg ikke forstår med den reklamen der?

Fortsetter under...

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke det eventuelle underliggende poenget i de reklamene... Blå dukke som er kjæreste med ei jente - kjempegøy.. *kremt* Får ikke mer lyst å kjøpe planker, sag og maling av den grunn.. :P

Skrevet

Nå får du altså gi deg. Kenneth er da ingen dukke!

Skrevet

Har du sett den siste der de trenger "en fargerik liten ting" til å henge bakpå tilhengeren?! *Sjokkert* Stakkar Kenneth!

Skrevet

Har du sett den siste der de trenger "en fargerik liten ting" til å henge bakpå tilhengeren?! *Sjokkert* Stakkar Kenneth!

Ja, jeg så den og fikk helt vondt av stakkars Kenneth.

Annonse

Skrevet

He,he............ *flire*

Mvh

Skrevet

Nå sitter du jo her og snakker om reklamen, så da har den kanskje virket slik de ønsket? ;)

Jeg synes reklamene er søte, jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...